26 iun. 2010

Sfârșitul unei ere

Iar ma întorc în timp (I'm such a drama queen), de data asta cu vreo 4 ani în urma, într-un loc unde viețile câtorva persoane s-a schimbat pur și simplu și ele au devenit ceea ce sunt astăzi...

Locul unde am dansat prima data reggaeton, locul unde ne-am îmbătat pentru prima data, locul în care ne-am îndrăgostit, locul în care ne-am certat, locul în care ne-am cunoscut mai bine, locul în care am ras, am plâns, am povestit lucruri de nepovestit. Locul de care devenisem dependente și care a adus la fel de multe lucruri bune pe cât a adus și rele ... Locul acela încărcat cu experiențe frumoase, urate, de neuitat și de neprețuit, prin care multi oameni au trecut, pe unii i-am păstrat, de unii nu ne mai amintim, pe alții am vrea sa-i revedem iar de multi am vrea sa uitam...

Cred ca am fost suficient de dramatica :) Salsa 3 s-a închis ! Poate se pregătește o deschidere de Salsa 5...nu am aceste informații :) dar pot sa zic ca am fost destul de șocată când am văzut lacătul pe ușă, plus ca eu am luat-o ca pe o metafora...dimensiunile acelui lacăt deveniseră uriașe în simbolistica din capul meu :) Am tot cautat prin arhiva mea de poze, una semnificativa însa se pare ca în peste cei 3 ani de dansuit nu ne-am încurcat și cu făcutul de poze :) Asa ca din multele melodii care îmi amintesc de Salsa 3 am ales-o pe asta :

Dedicație speciala RUUUUUUUUMAAAAAAAAAAAAAANIAAAAAAAAAA TEEEEEEEEE IUBEEEEEEEEEEEEEEEEEEESC !

4 comentarii:

  1. wow... nu-mi vine sa cred ca s-a inchis! in capul meu era un loc care avea sa ramana pe veci la fel. jegos, plin de fum, cu podelele inecate in tequila si cu 87% muzica proasta pe noapte.
    chiar ca sfarzitul unei ere. nu au murit salsistii de tristete? sau acum se duc in salsa 4?

    RăspundețiȘtergere
  2. Care salsisiti ? asta e intrebarea :)) ca nu se mai ducea nimeni acolo...era gooooooooool :)) se duc in salsa 4 unde e 100% muzica proasta :))) Am fost acolo anu' trecut prin noiembrie in salsa 4 si spre dimineata i-am zis dj-ului sa bage si el niste raggaeton, deci s-a uitat la mine zici ca-i cersuem sinfonica :)) citez: "aici nu bagam astfel de muzica" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. vai de capul meu, deci e si mai penibil decat salsa 3 :)) macar acolo iti mai aruncau un os, mai cautau si clienti care sa bea mai mult de o sticla de apa la 0,33 pe noapte =))
    ce sa zic... sa se odihneasca-n pace!

    RăspundețiȘtergere
  4. hai nu-i scrieti inca necrologul. nu s-a inchis definitiv, doar pe perioada verii ca si anul trecut de altfel. in astea trei luni e deschis salsa 4 summer club. e un club-terasa in aer liber in spatele patinoarului floreasca dc nu ma insel. in octombrie revine salsa 3 cu aceiasi pereti jerpeliti, podele jegoase si miros de nesuportat. but which we love deeply

    RăspundețiȘtergere