10 iul. 2010

I love Bucharest II

Nu pot sa ma concentrez si sa scriu pe blog, am vreo 4 idei de articole si de fiecare data cand ma apuc, ma blochez, ah ca sa nu mai zic ca ma apucasem sa scriu un articol sambata de dimineata cand m-am intors din discoteca si eram pulbere :)). Cred ca somnul a pus capat unui articol ce m-ar fi compromis mai mult decat o fac eu cu propria tastatura.

Poate am nevoie de lecitina sau alte vitamine ce ajuta la concentrate. O chestie super (ne)interesanta ce trebuie sa o povestesc, e cu si despre controlori :| . Cei care au avut ceva de impartit cu ei de-a lungul timpului cred ca stiu ca aceasta poveste nu v-a fi un elogiu, ba va fi chiar o serie de injuraturi auzite si ne mai auzite. M-am batut cu contolorii! Aveam bilet! Asta e partea minunata! Aveam biletul in mana, m-am urcat, ma indreptam spre compostor cand o grasa infecta imi baga legitimatia in ochi, cerându-mi biletul, ii arat ca vreau sa-l compostez, grasa nu intelege, normal, ca inteligenta ei este egala cu a unei gaini, imi cere buletinul, ii zic ca nu-l am si ca daca vrea putem sa mergem la politie, ma ameninta, 2 milioane amenda, say what ?!?!?, repet faza cu politia, imi zice ca cheama jandarmi, ii zic ca nu ma intereseaza poate sa sune pe cine vrea ea, suna! imi repeta ca daca vine jandarmi e nasol! (nu am inteles pentru cine, pentru mine sau pentru ea), ajungem la Izvor, unde trebuia sa cobor, grasa refuza sa ma lase, imi cere bani, ii zic ca nu am, imi zice sa scot dupa card, again ?!?!, imi zice sa platesc jumate 25 de lei si mai plateste 25 de lei o tipa care era cam in aceiasi situatie ca mine, ii zic nu, ii aduc aminte de politie, imi zice ca vin jandarmi, la Izvor, am trecut de Izvor, nu ne-a lasat sa coboram pana la Pta Unirii, unde nici acolo nu avea de gand sa ne lase sa coboram, iar in tot timpul asta repeta obseiv "buletinul sau 50 de lei amenda!". Tipa aia mai slaba de inger scoate 25 de lei si o roaga sa o lase sa coboare, grasa refuza, ii ia bani din mana, dar nu o lasa sa coboare, vine si ajutorul grasei, un papagal, care voia sa o amendeze pe o baba pentru ca nu avea talonul de pensie cu ea :))). Eh atmosfera era in flacari, au inceput sa ne impinga retardatii care ii luasera bani fetei, sa mi traga de geanta, sa-i dau bani :)) a fost un show ce mai...ne-am impins si noi cu controlori pana am coborat din autobuz, iar cand am coborat din autobuz evident ca am plecat :)) iar grasa imi striga " Esti o curva proasta!" Nu e minunat? Este, e minunat sa traiesti in capitala europeana Bucuresti! Ah nu cred ca am specificat ca autobuzul era plin, dar nimeni nu a zis nimic, desi este foarte clar ca niciun controlor de bilete nu are scris in fisa postului "actionati cu violenta asupra pasagerului pana va da bani" Plus ca acest control este facut aleatoriu: studenti, copii, oameni veniti din alte localitati, si se pare chiar batrani! Niciodata: tigani sau barbati in toata firea care ar putea sa te rupa in bataie ! :))

Oricum e bine ca avem ca carduri si aparte de compostat de ultima generatie ! Ca sa nu mai vorbim de autobuzele Mercedez!

Am reusit sa-mi descarc o parte de furie :)) desi povestiri cu controlori am fara numar de la 14 ani pana azi ;) Dar asta ultima mi s-a parut un pic dusa la extrema...

3 comentarii:

  1. pai cetatenii din autobuzul plin nu au reactionat deoarece ei(controlorii) sunt "niste reprezentanti ai statului.ar fi necetatenesc sa faca asa ceva."am fost destul de deontolog(idiot)?

    RăspundețiȘtergere
  2. JESUS CHRIST!Nu te-ai intors sa-i arzi una cu geanta cand te-a facut curva? Sau macar sa-i strigi ceva de morti, de mama, si de cat de stramba era? Cand aud povesti d-astea serios ma apuca nervii. Imi amintesc de cand mi-a facut si mie una la fel in troleu. Eram imobilizata pe scara, nu ajungeam la compostor, dar ea voia sa-mi dea amenda pt ca "o persoana de buna credinta ar fi facut orice ca sa composteze imediat cum se urca in autobuz". Da, as fi omorat pentru a putea composta! E foame de bani, rau de tot!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Logic ca era de prefeart sa omori pe cineva ca ea se ocupa cu delictele referitoare la bilete ne-compostate :)) Asta cu omoru' nu intra in juridstrictia ei :)))
    EVIDENT CA AM INJURAT-O de toti mortii i-as fi dat si cu geanta in cap, dar nu avea niciun efect ca la cata era nici cu barosu' nu puteam sa o dobor :))
    Ah si in statie cand ne injuram de mama focului, ghici cine a sarit in apareare mea, ca sa zic asa, un tigan ! Da, un tigan cu "geta 4 ever" tatuat pe brat, ne-a auzit si s-a luat la cearta cu ei :| si asa m-au lasat in pace, altfel cred ca puteau sa ma si omoare pe trotuar PENTRU CA NU COMPOSTASEM BILETUL :))))

    RăspundețiȘtergere