20 oct. 2010

Be a Woman !


Asa, acum ceva timp m-au enervat maxim barbatii, azi ma enerveaza maxim femeile. De ce oare sunt asa de nevoiase ? De ce sunt mereu in cautarea lui Prince Charming ? Relatie !!! Dragostea !!! Rochie de mireasa !!! Iubire !!! Copilasi !!! Doar asta au in cap ...

Omg !!! Nu mai pot, acum o sa vorbesc din perspectiva mea ca deh si eu sunt femeie, pana nu demult fiecare barbat pe care il intalneam, aveam impresia ca el e , ziceam mereu, asta e ! Nu mai trebuie sa caut, l-am gasit, si brusc nu mai suna omu'... si imi puneam o mie de intrebari, ce se intampla? de ce nu ma mai vrea? ca parca ma voia? ca ne potriveam...ca blablabla, concluzie : e un porc :))) Adica eram atat de disperata inca eram pe punctul de ma casatorii cu un barbat de 1,60 :| in conditiile in care eu am 1,63 , de ce? pai pentru ca era gata sa ma prezinte parintilor si ma tinea de mana romantic si singurul noastra distractie era mancatul. I mean , how fucked up was I ? Destul de :)) Va zic eu :)) Apoi dupa aceasta experienta am zis sa-i mai dau o sansa lui A. si timp de 8 luni de zile am...asteptat ! O decizie ! Un semn, o treaba... nu au fost cele mai fericite 8 luni din viata mea, cum bine se poate vedea din psihozele pe care le insiram uneori pe blog, dar au trecut...iar decizia lui a venit ca de obicei prea tarziu, atat de tarziu incat eu renuntasem deja la el si cu multe lacrimi in ochi i-am spus adio si i-am refuzat propunerea ce ani in sir o asteptasem cu sufletul la gura. Mi-am sters lacrimile in bratele prietenelor , ca de obicei si am hotarat sa merg mai departe... dar nu pe acelasi drum al disperarii si al unei cautarii idioate si fara sens al unui el ce exista doar in mintea mea...

Pe drumul asta nou am inteles o treaba foarte interesanta : daca un barbat se culca cu tine nu inseamna nici ca ii place de tine , nici ca e indragostit de tine si nici ca se gandeste la viitor. Iar daca gesturile lui par grandioase e pur si simplu fel lui de a fi si nu trebuie interpretate ca o propunere in casatorie.

Asa ca fetelor, daca nu aveti o relatie, nu e sfaritul lumii, incetati sa va mai milogiți ! Nu mai cersiti afectiune ! Exista si altceva pe lumea asta decat relatiile cu un mascul ! Cum adica ce ? PRIETENELE !!!

De multe ori ma uit la unele fete si li se citeste disperarea pe fata cand nu au un prieten sau mandria , cand se plimba la bratulul vrunui mascul feroce !

Nu stiu de ce femeile se supara atunci cand sunt trimise la cratita de vreun barbat , pentru ca rolul ala si-l asuma ele de mici, isi imagineaza ca atunci cand sunt serviabile vor fi alese mai repede, ca daca spala sosetele tanarului le va iubi mai mult... Iar dupa toate rolurile astea asumate aiurea, fara se le fi fost vreodata cerute in mod direct, in momentul in care sunt parasite ( pentru ca da, astfel de fete sunt parasite ) de obicei pentru una care nu stie sa faca diferenta intre un ou fiert si unu prajit , intregul lor univers se prabuseste... Si nu ar trebui ! Nu ar trebui nici sa gateasca ! Nici sa spele ! Nici sa calce ! Si nici sa fie la dispozitia unui barbat 24 de ore din 24 ! E bine sa invatam sa spunem si NU ! Nu-ul asta e aducator de dorinte ! Barbati adora sa le spui nu ! Atunci esti interesanta cand zici nu ! Atunci cand esti imbracata in lenjerie sexy cu masa gatita si camasile puse la dunga si gata sa stai capra, nu mai esti deloc atragatoare !

Iar in toata alergatura asta dupa relatii, uitam de oamenii care sunt acolo in mod neconditionat : prietenii ! In cazul nostru : prietenele ! Iar de cele mai multe ori ele sunt singurele care ne asculta, ne iubesc, ne fac sa radem, ne strang in brante cand credeam ca universul s-a prapusit, ne ajuta, ne duc in cluburi, se imbata cot la cot cu noi, fac misto cu noi de barbati, impartasim secrete, ne povestim partidele de sex, radem cu gura pana la urechi, ne iubim, ne mai si certam...dar prietenele sunt mereu alaturi de noi !

Asa ca inainte sa vrei sa aparti unui barbat, incearca inainte de toate sa iti aparti tie ! Sa te iubesti mai mult decat crezi ca ai putea sa iubesti un barbat ! Sa te respecti mai mult decat te-ar putea respecta orice alt barbat ! Inainte sa-i oferi tot timpul tau unui barbat, acordai-l prietenei, pentru ca ea va face din acest timp...the best of it ! Asa ca BE A WOMAN and NOT SOMEBODY ELSE'S WOMAN !!!



5 comentarii:

  1. Cum am mai spus si pe FB, love to be your girl :)) Sunt mandra sa spun asta.. si ai dreptate.. :D dar de la a gandi pana la a face.. mai e ceva drum de mers.. dar este un punct tare bun de gandire si o lectie pentru novice ca mine :) Love u mon amie :*

    RăspundețiȘtergere
  2. sa continui pe aceiasi linie...e greu numai cand te gandesti, cand ramai singura esti mult mai puternica decat ai fi crezut vreodata ! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. jos palaria, Adri! super post! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca o continuare.. da! Ca de obicei ma cherie Adri, ai avut dreptate: cand ramai singura esti mult mai puternica decat ai fi crezut vreodata. Ma uit, ma mir si ma bucur! Ma bucur ca esti langa mine, ma bucur ca te-am cunoscut, ma bucur ca esti prietena mea. :X Si ma bucur ca ai avut dreptate!

    RăspundețiȘtergere