21 iul. 2011

Love my witches!


Mai tot timpul mintea mea este foarte incalcita. Aparent, in ultima vreme, incep sa scot fir cu fir idei din amalgamul asta de ganduri si sa le fac ghem.V-ati amuza copios sa ascultati o discutie dintre mine si piticii mei. Pana si eu ma amuz. Dar, dintr-una in alta, reusim sa ne mai si intelegem. Asa ca, noi planuri, noi activitati. De unde mobilizarea asta de forte ? Un exemplu bun. Si cu multa vointa (de la care am invatat ca « ambitia » nu este o calitate, este o insusire negativa, deci nu trebuie sa ne laudam cu ea). De fapt, am invatat multe lucruri. Foarte multe. Pentru care sunt recunoscatoare. Acum stiu ca daca iti propui ceva, obtii. Ca daca iti doresti ceva cu adevarat trebuie sa crezi si se va intampla. Ca atunci cand faci ceva din pasiune ai o satisfactie dubla la vederea unor rezultate pozitive. Am invatat chiar si sa spun « Nu ! » pijamalelor (e funny, stiu, dar adevarul este ca oricat de colorate, pufoase sau nesimtit de comode ar fi, nu sunt deloc atragatoare).
Si am mai invatat un lucru important : un prieten este mereu acolo cand ai nevoie de el. Iar o imbratisare calda in miez de noapte (nu stiu daca suna ciudat), atunci cand te astepti mai putin, valoreaza cat 1000 de cuvinte. E placut sa stii ca e cineva care are grija de tine, te sprijina si te motiveaza atunci cand ai nevoie. Pentru asta nu pot spune decat un simplu si sincer.. « Multumesc ! ».
Am format de ceva vreme un « club al vrajitoarelor ». Si desi probabil as arunca audienta in aer daca as spune ca avem puteri supranaturale, dansam noaptea goale in jurul unui foc de tabara si zapacim gaini pentru a avea succes in dragoste, va dezamagesc spunandu-va ca suntem perfect normale (incercam sa fim). Puterea ne-o dam una alteia, ne sustinem si ne ajutam reciproc, nu dansam goale in padure, ci imbracate (oarecum) in club, si nu zapacim gaini (desi mi-as dori sa pot face cateva vraji – cu putin noroc poate invat si eu cate ceva de la maestrul Houdini..).
Eu personal, de la fiecare am invatat cate ceva. Nu imi pot imagina ca ar veni un moment in care nu as mai putea sta de vorba ore in sir cu Adri (tolanite in acelasi pat, sau profitand de toate miracolele tehnologiei), ar fi ciudat sa treaca saptamani la rand sa nu o vad pe Lulu, mi-e foarte dor de Bailarina (abia astept sa te vad facand show in club, asa cum stii tu cel mai bine) si Denisa (un bax de seminte de floarea soarelui iti cumpar).
Imi iubesc vrajitoarele, si abia astept sa reunim clubul. Mai avem multe momente placute si neplacute, rusinoase sau care ne fac sa fim mandre una de cealalta de trait impreuna (incepand cu rontaitul multor seminte in mijlocul patului, dansatul pe bar in club, cateva petreceri cu ..sirop de tuse, sau vegetatul ore in sir stand de vorba, prima sesiune de examene in duet, sau cine stie ce alte activitati mai mult sau mai putin notabile).
Asa ca.. LOVE YOU MY WITCHES!!! (stiu ca si voi ma iubiti, mai ales cand va uitati la poza asta :))) 


4 comentarii:

  1. Si noi te iubim, vrajitoarea noastra novice!:*:*:* Cu bune si rele, cu impliniri si dezamagiri ne avem una pe alta si e foarte frumos!
    Va ador pe toate>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. cum imi dau si eu tag in poza asta ? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nice, e "nice" :) Ciprian (de pe "Franta")

    RăspundețiȘtergere