17 apr. 2011

P.S. I love you


Probabil ca e in natura femeilor sa fie mai sensibile si mai visatoare. Sau poate e doar in natura mea. Desi.. cred ca fiecare femeie viseaza sa traiasca macar o data ca intr-o secventa siropoasa de film. Si acum ma intreb. Oare lucrurile de genul asta chiar se intampla? Chiar il poti intalni pe Fat-Frumos asa.. pe nepregatite? Cand te astepti mai putin, cand viata ta e atat de complicata incat nu mai ai nicio asteptare? Adri probabil mi-ar raspunde la intrebarea asta cu “Trebuie doar sa crezi.” Si poate chiar cred. Sau poate ca imi doresc atat de tare ca lucrurile astea sa existe incat nu imi las mintea sa zboare si inspre extrema realista si dura.

Si totusi pana sa ajungi la Fat-Frumos trebuie sa inveti sa saruti tot felul de Broscute sau Broscoi, asteptand ca poate din moment in moment sa se transforme in babatul pe care il doresti.

E ciudat cum evolueaza lucrurile, cum totul se aseaza la locul lui pic cu pic..chiar si atunci cand refuzam sa vedem ceea ce este evident si e chiar in fata noastra. O prima privire, o prima atingere, o prima mangaiere.. refuzul de a crede ca lucrurile de care te temi se intampla..chiar in momentul in care tu incerci sa te convingi ca nimic din ceea ce iti spun prietenele nu este adevarat. Si totusi.. undeva acolo e o farama de adevar. O simti. O ignori, dar e acolo. Apoi .. nu te mai impotrivesti. Si lucrurile isi urmeaza cursul lor firesc. Incotro se indreapta ? Nu ai idee. Dar sentimentul este teribil de placut. Acum nu vrei sa il mai schimbi, nu vrei sa mai fugi de el, vrei sa il tii pentru tine cat mai mult timp.

Acum ca ma gandesc mai bine, da.. intalnirile astea miraculoase .. “coup de foudre”.. barbatul ideal.. exista. Si cu cat analizez mai mult situatia, cu atat imi dau seama ca am exemple clare chiar in fata mea si cu toate astea cateodata le ignor (parintii mei au aproape 30 de ani de casatorie si se iubesc la fel de mult.. au trecut prin multe si nu isi inchipuie viata unul fara altul). Deci .. trebuie doar sa crezi.. si sa vezi. Si mai ales.. sa recunosti persoana si momentul. Pentru unii e mai devreme.. pentru altii mai tarziu. Dar in cele din urma.. majoritatea povestilor au un happy end. Chiar si ascuns, el este acolo.

Referitor la titlu.. filmul este genial. Chiar daca l-am vazut cu 4 ani intarziere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu