4 mai 2011

Mai bine am vorbi despre ...

Despre ce? Frumoasa luna mai, care de cateva zile a inceput, ploioasa, dar clada. Simt ca mi-am neglijat blogul si pe scumpii mei cititori, chiar am facut chestia asta, subiecte se gasesc mereu de inventat si timp la fel, doar ca eu mi-am pierdut incrcatorul de la scumpul meu laptop de care pot sa scriu in voie toate aberatiile posibile, mi-am luat un alt incrcator, doar ca a cedat dupa 2 saptamani si acum caut altul mai perfomant. Nu e la fel sa scrii de la un desktop, imi si imaginez cum copii mei nici nu o sa stie sa-l deschida pe saracul desktop si se vor uita la el la fel cum ma uit eu la un magnetofon :) Evoluam dragii mei, prea repede chiar, nu stiu unde ne grabim asa, Chiar eu de exemplu imi amintesc ca am trecut de la walkman direct la mp3player, am sarit etapa cd-player si cd-player de mp3-uri.Of bine, bine, o sa scriu despre tehnologie, acum ceva timp am scris despre curent electric, acum o sa scriu si despre obiectele care se folosesc de acest curent electric si de care cica am fi depenedenti.

Cand imi functiona incarcatorul de la laptop il luam cu mine peste tot, de 2 saptamani nu l-am mai luat nicaieri, si nu ii duc lipsa. Cand mi-au furat telefonul (un jaf in varsta de vreo 3 ani :)) cateva zile am stat fara telefon, si cred ca as fi stat si mai mult doar ca am vazut un telefon dragut la unchi-meu cu multe butoane si cand mi-a zis ca a dat si putin pe el, am zis ca tre sa mi-l iau. Si ce fac eu cu telefon, pai sun si trimit sms-uri, atat ! Mp3 playerul nu-l mai folosesc de ani de zile si niciodata nu m-am gandit sa-mi agat de mine un ipod (desi trebuie sa recunosc ca sunt tare dragut colorate ) La televizor nu prea ma mai uit, desi platesc abonamentul la cablu, ma gandesc serios sa renunt la el... si sa strang bani pentru un wii, desi nu prea imi plac mie jocurile astea elctronice, tre sa recunosc ca wii-urile sunt amuzante, apropie oamenii mai mult ca 'frunza' sau 'leapșa'.

Daca stam totusi sa ne gandim, tehnologia a simplificat anumite lucruri considerabil, dar a si complicat altele lucruri care sunt atat de simple, de exemplu cititul unei carti sau scrisul intr-o agenda a unui numar de telefon. Adica cat de mult timp sa-ti ia sa scrii pe o hartie un numar de telefon, sau de ce sa nu iti ti in geanta o singura carte si nu un dispozitiv care functioneaza cu acumulatori si in care stochezi mii de carti, nu e ca si cum le-ai citi pe toate in acelasi timp. Asa ca am trecut oarecum de la simplu la aberant cat ai zice 'F.O.C.A.' :)

In filmul despre Facebook, personajul care il juca pe Justin Timberlake zice cam asa ' inainte oameni traiau in pesteri, apoi in sate, apoi s-au mutat la oras, iar acum oamenii traiesc pe internet' Nimic mai adevarat ! Nu am nimic cu facebook-ul, imi place, il utilizez la fel de mult ca toata lumea, dar trebuie sa recunosc ca nu mai suntem in stare sa sunam o persoana si sa-i zicem 'la multi ani' pentru ca e mai simplu sa-i postam pe Wall, nu ne mai uram 'Craciun fericit' sau 'Paste fericit" pentru ca e mai simplu sa dam tagg la o poza cu mos craciun sau cu niste oua...Nu mai avem ce intrebari sa ne punem cand ne vedem pentru ca stim deja tot de pe facebook... in alta ordine de idei nu trebuie sa ne mai vedem pentru ca e totul pe internet si chiar ne vede toata lumea !!!

Atunci, cand 'apple' si 'BlackBerry' erau doar niste fructe, aveam emotii mai multe , acum avem emoticons...atunci ne vedeam mai des, acum ne vedem in pozele de pe net...atunci vorbeam mai mult, acum ne updatam statusul... O astfel de comunicare virtuala este binevenita, atunci cand 2 oameni traiesc in tari diferite, dar cand doi oameni traiesc in acelasi oras zic ca ar trebui sa ne punem niste semne de intrebare si cel mai important sa luam atitudine.

Si sa nu uitam de limba romana si cum este ea folosita pe internet, nici nu vreau sa ma gandesc ca imi vine sa vomit. Te poop, o fi greu sa scrii te pup sau cat de mult iti ia sa scrii merci si nu mc ...

Sper totusi sa ne se inventeze bautul online sau sexul online, ca ma mut pe alta planeta !!! asta chiar nu as suporta. Asa ca inainte ca astfel de lucruri sa se intample, zic sa fim un pic mai atenti cu toate ce am tehnologizat desi nu era nevoie !

Ce mai avem noi pe ordinea de zi , ah, nunta regala! Sa va zic ce mi-a placut mie cel mai mult...lipsa pitzipoancelor si a cocalarilor. lipsa parvenitilor, si a altor pseudo vedete, lipsa oamenilor care peste noapte apar in tabloide !!! Asta mi-a placut mie la nunta regala, ca a vazut doar oameni ce apartin unor familii cu traditie(ca or avea si ei mii de defecte, putin imi pasa, orice e mai bine decat curvele proaste de la noi) .

2 comentarii:

  1. Cat adevar! Felicitari pt articol. Cica internetul ne face sa fim mai socialbili, mai comunicativi, insa eu simt in jurul meu doar liniste, oameni tacuti verbal dar cu statusuri care mai decare mai filozofice despre viata, iubire etc etc, si tot mai multe relatii distruse, de multe ori datorita lipsei de comunicare. Bine ca avem facebook cu poze artistice, dar tacem cand trebuie sa ne privim in ochi. Ai dreptate, mai ramane sa facem cate o bauta pe net, un sex live si online, in vazul tuturor "prieteniilor" care sa ne dea Like, si atunci chiar le vom avea pe toate

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecierii, dupa ce am scris acest articol, am avut neplacuta surpriza de a citi acest articol

    http://www.descopera.ro/dnews/8219839-japonezii-au-inventat-dispozitivul-de-transmitere-a-saruturilor-pe-internet-video

    despre dispozitivul ONLINE DE SARUTAT !!! M-am oripilat si simt nevoie sa-mi sun prietenii atunci cand e ziua lor si sa nu le mai scriu pe wall ;)

    RăspundețiȘtergere