26 dec. 2011

Scrisoare către Mos Crăciun

Știu ca de obicei scrisorile către Mos Crăciun sunt scrise cel mai târziu în Ajun, ca Moșul sa aibă timp sa adune cadourile și sa le pună sub brad. Anul asta însa eu nu ii scriu sa ii cer ceva, ci sa ii mulțumesc, pentru ca deși nu am fost cea mai cuminte, am primit tot ce mi-am dorit. Asa ca..

Draga Mos Crăciun, 


Iți mulțumesc. Asa, pur și simplu, pentru toți oamenii importanți din viata mea. Pentru cei care au fost de la început, și pentru cei pe care mi i-ai trimis în dar pe parcurs. Pentru familia extraordinară, care se mărește an de an cu membrii noi : părinti, bunici, frați, surori, veri, mătuși, unchi, nepoți și nu în ultimul rând prieteni. Sunt recunoscătoare ca fiecare dintre ei ma suporta în fiecare zi a anului, ca ma accepta cu bune și cu rele și ca ma iubesc asa cum sunt, asa cum și eu ii iubesc pe ei. 
Acestea fiind spuse, recunosc ca am cam tot ce îmi doresc. Ce as putea sa cer mai mult decât atât? ...ar fi totuși un singur lucru. Sa ii am pe toți lângă mine în același timp. Măcar o data pe an. E un lucru destul de greu, chiar și pentru tine Moșule, asa ca ma voi mulțumi sa ii vad rând pe rând (à propos de asta, deja îmi este dor de Adri, Theo, Ru-Ru, Stefan, Diana, Lulu,Cristi...poate le trimiți un zâmbet din partea mea). 
Ma voi strădui sa fiu cuminte și anul viitor, și, intre noi fie vorba, poate îmi aduci și o nepotica :)). 


Cu drag, 
Andreea 

Cam atât pentru Mos Crăciun. Iar pentru voi dragilor, un Crăciun cât mai fericit alături de cei dragi vouă, petrecere frumoasa de Revelion și un an nou  fericit, bogat, și plin de momente de neuitat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu