28 ian. 2010

Quality time...


Incep sa cred din ce in ce mai mult in faptul ca intelepciunea vine o data cu varsta. Iar gandul ca o sa ajung fata batrana, ca profa mea de istorie, care la peste 40 de ani locuia cu maicasa si cu cateva animalute(un caine Moko si o pisica, sau doua), nu ma mai sperie. Shocking I know!

Fericirea nu e garantata 100% indiferent de drumul pe care il alegi in viata, am cunoscut atatea cupluri care aparent intruchipau perfectiunea si care imi dadeau impresia ca au gasit cheia fericirii, in fata carora m-am simtit de multe ori inferioara (ca atunci cand stii ca ai o gaura in ciorap si cand ajungi in vizita la cineva si te pune sa te descaltii, simti fiori de caldura pe sira spinarii de rusine). Si despre care am descoperit ulterior ca lucrurile nu sunt chiar asa cum par, la fel ca si in cazul singuratatii, cand afli despre cineva ca e singur, simti nevoia sa-l compatimesti, ca si cum ar fi o boala, ba mai mult nici nu iti vine sa intri in detalii (daca se ia!). Iar in aceste cazuri nici macar nu mai faci cercetari ulterioare sa vezi daca omu' e fericit, de ce ai face una ca asta? Verdictul e clar!!!! Singuratate. Celibat. Ce fericire poate fi in asta? Pai, am sa va spun cateva lucruri minunate pe care chiar eu le-am experimentat...

Quality time with myself asta ar trebui sa fie numele programului de reabilitare a starii de singuratate, sau pe limbajul americanilor, a starii de not dating. Ajung acasa cand vreau, imi fac de mancare exact ce vreau (fara sa aud, ca nu e bine facuta, ca e prea arsa, ca e prea cruda and so on). Pot pur si simplu sa lenevesc in pat fara sa fiu preocupata de celalat (chestia asta oricum cred ca e valabila doar pentru femei - doar noi ne preocupa daca celalat "se simte bine") citind o carte de exemplu. Deja aud hohotele de ras referitoare la cititul cartii, stiu ca e mult mai distractiv sa faci sex, dar va asigur eu ca dupa ce terminati de citit cartea nu o sa aveti discutii cu ea despre: de ce nu este capacul de wc ridicat? sau de ce pasta de dinti nu are capac? (observ in cupluri o obesie pentru capace) Si cu siguranta cartea nu o sa-ti spuna sa nu mai plescai cand mananci. In fine, am luat la cunostinta faptul ca sunt doua activitati cu totul diferite, si ca exista un moment al zilei pentru fiecare din ele, ceea ce voiam eu sa subliniez e ca oameni gasesc fericirea acolo unde noi de multe ori nu o vedem...

Azi de exemplu abia asteptam sa termin munca si sa ajung acasa sa pot sa ma pun in fata televizorului si vad cateva filme si sa manac un castron MARE de cereale cu lapte, am vazut "Juno", cred ca m-a inspirat sa scriu acest post, prin simplu fapt ca mi-am dat seama ca sunt fericita fara niciun motiv, apoi a urmat si comentariul lu' Ruru de pe blog, care mi-a facut inima sa-mi bata mai repede si am reusit sa ma teleportez intr-un timp foarte indepartat, in curtea scolii,unde 4 fetite de clasa a5a se imaginau neveste de fotbalisti sau actrite de telenovele pana cand le trezeau la realitate baieti care le trageau de par sau le frecau cu zapada, in functie de anotimp...Asa ca savurez din plin fiecare moment, fara sa ma mai intreb de ce eu? :D pentru ca stiu deja raspunsul...

Exista un timp pentru orice...pentru o relatie...pentru tine...pentru singuratate...pentru prietenie...pentru dragoste...pentru muzica...trebuie doar sa stii sa pretuiesti ceea ce iti e rezervat...si sa ai foarte multa rabdare...

"Danseaza prin viata cu aceiasi pofta pe fiecare ritm" (muza citatului, Diana)

sursa foto:arhiva personala, intr-un moment de quality time with myself

5 comentarii:

  1. Foarte frumos, doar ca ai 22 de ani!!! Nici nu ar trebui sa te gandesti la singuratate si pisici, pentru asta este decada 30 (daca ajungi in ea singura, lucru de care serios ma indoiesc) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi pentru incurajari;)
    Ma gandeam doar la singuratatea prin care trec acum si mi-am dat seama ca it's not so bad after all;)In orice caz e mult mai bine decat prin ce treceam anul trecut pe vremea asta cand cica nu era "singura";) si tu stii deja, dar sa nu dezgropam mortii :D

    Te puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

    RăspundețiȘtergere
  3. Fata!
    There's no such thing as happy life.
    There is something like beautifull life.
    And life's not about reaching happyness, is about living in less misery.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine fata;)
    Daca zice Dr House asa o fi;)

    RăspundețiȘtergere
  5. M-a uns pe sufletel postul asta :X

    RăspundețiȘtergere