14 apr. 2010

Vedete si cocalari

Postul de azi are diferite surse de inspiratie, am citit un mail, o scrisoare deschisa a lui Bendeac, postata probabil pe blogul lui, si devenita ulterior mail, in care spunea cam asa:

"Dragi cocalari,



Ati castigat. Voi si ai vostri v-ati fu..t nevestele prost (caci numai prost puteti) si iata ca samanta voastra mizerabila da rod. Ne acaparati.Ati reusit sa va “educati” progeniturile hidoase in spiritul kitch-ului, mitocaniei, nesimtirii, manelismului infect…


Felicitari! Romania e pe cale sa devina a voastra. Dar atata timp cat inca mai putem si noi respira/vorbi/privi, dati-ne voie sa radem de voi. Dati-nevoie sa va ironizam. Nu va fie teama. Sunteti pe drumul cel bun si in curand veti ajunge indeajuns de puternici incat sa-i luati pe astia ca mine si sa-i dati la lei."

Bine probabil chestia asta e foarte veche si a ajuns la mine destul de tarziu (dar totusi a ajuns, datorita Elizei, careia ii multumesc), evident ca mi-a atras atentia si m-am dus repede pe blogul lui sa vad mai multe articole, surprinzator nu articolele mi-au atras atentia ci lista blogurilor recomandate de el, printre care, mie personal nu mi-a venit sa cred, credeam ca e o gluma proasta, dar nu a fost pentru ca am dat click si pam pam: bebelusa Oana! Da, draga de ea, a crescut acum si are blog (desi nu inteleg de ce isi mai spune bebelus) unde isi impartaseste gandurile si ideile (credeam eu), aveam sa aflu ca isi face si mai multa ... publicitate! ce altceva? Are postate toate interviurile din diverse reviste pe care le-a dat si foarte multe poze cu ea, nu-i asa ca-i dragut? Iar intr-un articol era foarte preocupata de perceptia gresita a oamenilor fata de alti oameni, cum nu vad ei adevaratul caracter al omului-vedeta.

In Romania nu numai ca ne-au "cucerit" cocalarii, dar suntem invadati si de vedete, avem lume mondena garla tata!!! Ce conteaza ca ducem lipsa de personal medical sau profesori important e ca avem mai multe vedete pe metru patrat decat americani :)) Iar intamplarea face ca aceste "vedete" sunt fix pe placul cocalarilor, pentru ca ei faca audienta absoluta la showrile unde aflam ce culoare au avut chiloti lu' X-uleasca cand s-a intalnit cu X-ulescu. Tot pe placul cocalarilor sunt si cele mai vandute ziare din Romania, Libertatea si Click, ca doar d'aia au ajuns cele mai vandute. Doar ca in spatele emisiunilor tv sau al acestor ziare nu stau niste cocalari, pentru ca ei nu sunt in stare sa-si scrie numele (cand trebuie sa semneze un act isi pun amprenta), presupun ca sunt niste oameni calificati, dar care si-au uitat calificare pentru bani si audienta.

De fiecare data cand deschid televizor am parte de aceleasi surprize neplacute si ma gandesc cat de fericiti sunt cei fara televizor :)) Din toate emisiunile care se fac pe canalele romanesti nu imi place nici macar una, iar cele care ar putea sa-mi placa, pentru ca sunt facute dupa emisiuni din alte tari, care au un format bun si o idee buna, aduse la noi, devin un esec total! De ce? Pai pentru ca ne place sa le facem pe plac cocalarilor, pentru ca subestimam gradul de inteligenta al acestui popor la maxim, pentru ca e mai simplu sa credeam ca sunt toti prosti si ca putem sa le servim emisiuni proaste!

Unul dintre canalele pe care le urmaream zilnic, pana nu demult, era M6, de proveninta franceza, emisiuni foarte reusite, multe dintre ele au fost preluate si de canalele de aici, cum spuneam mai sus. Acum nu pot sa-l mai urmaresc pentru ca acest canal nu mai este transmis de compania de cablu. Evident ca dupa m-am dus la ei sa le cer o explicatie, nu prea au stiut ce sa-mi zica, dar tanarul de acolo m-a rugat sa ma linistesc spunadu-mica desi au scos M6, au bagat doau canale noi, parca imi trezise putin interesul si l-am intrebat: "Ce canale?", el raspunde "Taraf si Trinitas". Cum puteam sa nu ma bucur? Era exact ce imi doream in locul lui M6 :))

Hai poate a mai ramas o emisiune la care ma mai uit din cand in cand, In gura presei, desi nu mai sunt de mult de acord cu Mircea Badea in anumite privinte.





4 comentarii:

  1. daca-i sti cati cetateni de peste 50 de ani cumpara libertatea?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai costa 1 leu, nu cred ca mai exista un ziar mai ieftin si cu mai multe pagini, poate il cumpara ca sa-si impacheteze borcanele cu dulceata :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate, de prea multe ori subestimam inteligenta acestui popor. Televiziunile merg pe ideea "asta se cere". Oare? Eu nu cred ca s-a facut un sondaj adevarat din care a reiesit ca lumea vrea sa vada la tv cocalari si pitipoance.
    Televiziunea din Romania e mizerabila, o stim cu totii. Am vazut ce specimente apar la Acces Direct, Te pui cu blondele etc.

    RăspundețiȘtergere
  4. nici eu nu cred in chestia asta cu "asta se cere", mai ales ca in anturajul meu de exemplu nimeni nu apreciaza acest circ de care avem parte pe strada sau la tv, si cred ca nici in anturajul anturajului meu nu e apreciat...cum cred ca nici in aturajul tau nu este apreciat si asa mai departe. Se pare ca suntem cativa, mult mai multi decat se crede, care am vrea macar la televiziune sa nu mai vedem pitiponceala! Caci pe strada fiecare e liber sa fie ceea ce vrea sa fie, insa atunci cand specimenu' asta devine public si sunt obligata sa-l vad cum se manifesta peste tot, presa,televiziune,internet...simt ca ar fi cazul sa facem ceva! Macar sa-i ingnoram;)

    RăspundețiȘtergere