8 apr. 2010

s e x


Am avut o discuţie mai mult sau mai puţin interseanta cu un amic, despre sex, şi atât de tare m-am înfuriat în urma discuţiei încât am zis că este timpul să-mi dau şi eu părerea, măcar pe blogul meu personal pentru că în faţă amicului nu am avut nicio şansa, e un fel de Zid Chinezesc când vine vorba de ceea ce crede el.

Wow, sexul pare să fie un subiect tabu până şi pentru mine, simt un pic de roşeaţă în obraji numai când tastez cuvântul s e x(imaginaţi-va emoticonul de pe mess care spune "I love it when you type it really s l o w, să mai destindem puţin atmosferă).

Care e treaba cu OneNightStand-urile? Dar înainte să încep, dragi cititori de sex masculin(asta dacă există vreunul în afară de Nicorici, pe care îl oblig să citească) trebuie să vă spulber un pic respectul de sine, spunându-vă că oricât de bine ştiţi să vă folosiţi magia cuceritoare, dacă EA nu vrea, nimic nu se întâmplă! Aici ar fi o mică deosebire între bărbaţi şi femei, şi anume că o femeie poate refuza orice, pe când un bărbat nu poate refuza nimic! Aşa că dacă ai parte de un OneNightStand este doar pentru că EA a vrut acest lucru. În discuţia avuta cu amicul, când am atins subiectul aventurilor de o noapte, mi-a dat de înţeles că o aventură de o noapte e că mersul la Disneyland pentru prima data în viaţă, plăteşti un singur bilet şi te dai în tot ce îţi iese în cale, că deh dacă nu mai ajungi şi a doua oară. De unde oare disperarea asta? Oare toţi bărbaţii români au trecut peste lecţia cu graba fără să înveţe nimic? A te distra la Disneyland nu înseamnă să încerci toate aparatele/maşinăriile (sau cum s-or numi ele) într-o grabă nebună, fără să înţelegi nimic, inseamana să te opreşti la un aparat, să-l explorezi, fără să te grăbeşti, până reuşeşti să te distrezi cu adevărat! Chiar dacă vizită la Disneyland e doar pentru o zi, nu trebuie să te porţi că atare!

Încă o chestie pe care nu o înţeleg este statistica!!! De ce bărbaţi întreabă în stânga şi în dreaptă, femeile pe care le cunosc, ce poziţie le place, cum le place, când le place!?! Hai să vă mai dau o veste, aceste lucruri pe care le aflaţi, nu au nicio importanţă, nicio femeie nu seamănă cu alta!!! Ce îi place uneia nu îi place alteia şi tot aşa, şi dacă te bagi în pat cu o femeie şi cu tot maldărul de statistică strânsă de la alte femei, ai toate şansele să o dai în bară!!!

Tot la capitolul statistică intră comparaţiile cu ceilaiţi bărbaţi. Toţi bărbaţi vor să audă că au fost mai buni că ăla dinainte şi că o să fie mai buni ca cel de după. Şi să nu mai vorbim de mărime, asta e isteria generală a bărbaţilor :)) Cred că cei care fac astfel de comparaţii sunt foarte preocupaţi de propria persoană, iar atunci când se întâmplă acest lucru este imposibil să aibă parte de o bună chime în pat alături de o altă persoană

"Cum a fost?" De ce oare întreabă bărbaţi una că asta? Nimeni nu a aflat că femeile ştiu să mintă? Dacă nu eşti în stare să-ţi dai seamă în timpul...nu are absolut niciun rost să întrebi cum a fost la sfârşit, dacă nu ies scântei şi flăcări în timpul..de ce oare vrei să-ţi gâdili urechile cu o minciună? Oricum întrebarea asta nu e pusă ca ceva constructiv, adică să-şi îmbunătăţească performanţele pe viitor, noooo, întrebarea e menită să-l facă pe el masculul feroce si să-i crească orgoliul la maxim şi cred că ar trebui reformulată întrebarea "cum am fost?", asta e varianta corectă! Poate că ar trebui să le servim adevărul mai des, cu riscul de a fi considerate nişte scorpii fără suflet:)))

Am fost si eu pusa in fata acestei intrebari si bineinteles ca ea vine mereu pe neasteptate, adica nu poti sa pregatesti un raspuns dinainte si cu siguranta nu e nevoie sa-l pregatesti atunci cand ai parte de o partida de sex buna, pentru ca atunci nu trebuie sa minti. Intrebarea vine doar cand sexul e foarte prost :)) Cautam eu raspunsul in adancul mintii mele, fara sa para un raspuns exagerat sau o minciuna cat casa si brusc mi-a venit in minte o scena din filmul Hancook, in care el era obligat sa felicite niste politisti pentru o treaba pe care nu o facusera, si plimbandu-se foarte dezgustat printre ei, ranjea si le spune "good job!" :)))

Mi-au plăcut foarte mult pozele pe care le-am ales, dar cred că rolurile celor doi pot fi foarte uşor inversate în unele cazuri!


11 comentarii:

  1. nu stiu cum a decurs discutia ta cu amicu' asa ca nu stiu in ce parte sa inclin dar iti respect opinia si sunt de acord cu ea ...totusi e subiectiva. faza cu: daca vreti voi se intampla si daca nu, nu...hmmm nu o inghit in totalitate..
    dar presupun ca te referi la anumiti indivizi avand in vedere ca ai facut o scurta caracterizare, dar sa nu generalizam pt ca specimene gasim si de partea sexului f.
    si ca sa inchei iti dau un link http://www.geoffroydeboismenu.com/nosextoday.html cu niste poze (cam explicite cei drept) din care reiese ideea ca daca nici noi nu vrem = no sex today :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare poza!!!Uite un post la mine pe blog care se potriveste cu poza ta;) http://adrianita53.blogspot.com/2009/12/dear-nicoric.html
    Exista exceptii de ambele parti, si cea masculina si cea feminina, sunt constienta de chestia asta;) in postul asta ma refeream la un anumit tip de barbati, cei care fac chestiile astea;) Cei care nu fac asa au toate laudele mele!!!Si din fericire cunosc si eu cativa;)
    Mersi pentru comment!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai sa incepem:
    Inca din primul rand ai mintit (la fel cum faci si cand ii spui respectivului ca te ai simtit bine, ca SURPRIZA, femeile stiu sa mai si minta:P). "Am avut o discuţie MAI MULT SAU MAI PUTIN interseanta cu un amic, despre sex, şi atât de tare m-am înfuriat în urma discuţiei încât am zis că este timpul să-mi dau şi eu părerea" -> daca discutia nu era interesanta, e clar ca nu scriai nimic despre ea, ca doar despre sex discuti tot timpul, deci aceasta discutie a avut ceva interesant in ea de ai ajuns sa pui si numele unui post - SEX.

    Paragraful 3: Ultima parte imi place, si mai exista o fraza plina de adevar "un bărbat nu poate refuza nimic". In rest, iar apare o minciuna: "dacă EA nu vrea, nimic nu se întâmplă". Iti voi da un exemplu/scenariu concret: B si cu F sunt in club (majoritatea OneNightStand-urilor aici prind viata), B se duce la F, ii spune numele, reuseste sa fure nr de telefon, iar dupa un dans F il expedieaza pt ca nu l place, nu prezinta interes. F mai bea un pahar de vodka cu suc de mere, B POATE unul sec de suparare, iar mesele fiind una langa alta, B se duce iar la F si, Surpriza, de data asta e mai interesant vazut print-un pahar de vodka. Si ce crezi ca se intampla dupa inca 2? Oare sa se lase cu un OneNightStand? Si oare alt factor, si anume alcoolul in exemplu nostru, sa fie pionul principal si nu EA? Iar daca nu esti de acord cu ce am scris, iti pot da si alte exemple cu alti pioni determinanti in afara de EA!

    Paragraful 4: In mare parte ai dreptate. Dar ia gandeste te la un ex: B intreaba in stanga si in dreapta, pe F1, F2, F3...Fn ce pozitie, cum, cand, unde, etc. Si PAC, MINUNE, in patul lui ajunge chiar... F25 sa zicem! Ha, ce mai zici de asta? I au folosit la ceva toate raspunsurile sau nu?

    Paragraful 5: Aceasta "statistica" apare si in randul femeilor sa stii; daca u nu vrei sa auzi ca ai fost mai buna decat cea de inainte si pur si simplu savurezi momentul, sunt F care "au orgasm" cand le spui ca ele sunt cele mai bune, mai bune decat toate F-urile la un loc, etc bla bla bla. Dar astea cred ca sunt doar cazuri particulare, nu si generale...Cred..:-"

    Paragraful 6: Iata raspunul meu personal: Intrebarea asta E pusă ca ceva constructiv, adică să ne îmbunătăţim performanţele pe viitor. Iar daca am furat cuvintele tale, poate te gandesti ca sunt B care chiar asta au in cap, si nu orgoliul personal...Suntem noi asemanatori, dar NU toti la fel ;)

    Paragraful 7: GRESIT! B acum se va crede f bun, nu va schimba nimic in activitatea lui sexuala, iar cea care va avea cel mai mult de pierdut vei fi TU, si nu B. Daca spuneai adevarul, existau 2 variante: 1)Va desparteati, dar asta oricum se intampla daca F nu era multumita de prestatia sexuala a lui B, si 2)Data viitoare, shimband ceva, chinuindu se, cu frica, si tot iesea ceva mai bine...(+bonus un mic secret: chinuindu se, transpira, elimina testosteron, si numai chestia asta era de ajuns pentru ca F sa aiba 0.5 puncte de placere in plus;) )

    Cam astea au fost toate paragrafele importante. Iar pentru a incheia, iti suflu un secret masculin:
    - Te asigur ca suntem constienti ca NOI am inventat minciuna si VOI o folositi in exces!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa pupe mama pe el de baiat destept:*:*:*
    Dragul meu Stefute iti multumesc foarte mult pentru interesul acordat.
    Tu stii foarte bine cate de mult imi place sa vorbesc despre sex:)) mai ales cu tine!!! In special cu tine!!! Dar cum in ultima vreme m-ai cam neglijat, am fost nevoita sa am discutii si cu alti barbati de sex masculin, care nu am nicio treaba cu sexul dar se cred barbati fatali, si iata rezultatul:))acest post!!

    Nu am vrut sa generalizez, ma refeream la un anumit tip de barbati...ca daca ar fi toti ca tine nu am mai fi nevoite sa mintim si totul ar fi minunat!! Dar mai sunt si alte specii care prin supra apreceiere de sine nu sunt atenti la femeia cu care sunt in pat si de obicei nu iese nimic, an u know it!;) Si desi nu iese nimic mai au si pretentii sa le cataloghezi prestatia...Sincer nu mi-am deschis scoala de instrctaj sexual, nici eu si nici alte fete :)) asa ca nu vad de ce sa fim noi obligate sa le spunem cat de buni au fost sau cat de praf au fost...

    Referitor la paragraful 7, stai sa ma opresc din ras si dupa iti raspund:)))))))Acum B poate sa se creada ce vrea el sa se creada:))) I cound't care less:)))) Hai sa-ti mai zic o chestie, o F care isi cunoaste corpul cu adevarat nu asteapta sa-i ofere un B placere intinsa pe spate:))) pentru ca acest lucru se intampla foarte greu(trebuie sa recunosti) Insa chiar si cu implicarea activa a lui F, cum se face ca B tot nu vrea sa inteleaga nimic, dar mai vrea sa stie si cum a fost? Despre acest tip de B vorbeam...tu stiu ca esti deschis la critici constuctive;) Tu si alti ca tine, ca altfel as fi fost o F foarte trista:)))

    Sa nu o mai lalaim pe blog, zi cand dracu' ne vedem sa mai impartasim ganduri si idei;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci daca imi permiteti sa-mi dau si eu cu parerea in toata aceasta polemica...

    1. Nu mi se pare ca ar trebui sa bagam alcoolul in discutie. Daca esti un barbat care astepti ca femeia sa se imbete, pentru ca doar asa ai sanse sa o bagi in pat, imi pare sincer rau pentru tine.

    2. Oricat de beata as fi (si am fost destul de beata la viata mea), tot nu fac sex cu unul de care nu-mi place. Poate fata voia sa faca pe inabordabila si vodka a facut-o mai dezinhibata, dar nu te-a facut pe tine mai frumos.

    3. Da, imi place sa mi se spuna ca sunt cea mai tare, dar nu as intreba niciodata, spre deosebire de masculi. Daca nu ti se spune, nu intreba pentru ca inseamna ca nu esti.

    4. O partida de sex buna pentru mine poate sa fie apa de ploaie pentru Adri si invers. Orgasmul la femei e provocat de factori total diferiti, acesta este motivul pentru care nu are rost sa intrebi in stanga si in dreapta ce miscari provoca cea mai mare placere. Sfat: cel mai bine intreab-o pe ea cand treci la actiune, e mult mai eficient.

    5. Nu ii spui niciodata unui barbat ca a fost naspa. Ii distrugi orgoliul si poate ca a fost naspa doar pentru tine. Ii dai niste indicatii subtile si daca nu tot nu iese nimic, mergeti fiecare pe drumul vostru in cautarea compatibilitatii.

    Parerea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  6. stati putin...WTF...din vanatorul ce isi numara trofeele l-ati facut "sclav" pe saracu' B (plus ca e si prost daca, dupa transpiratii si efort depus, mai intreaba cum i-a fost prestatia)si pe F bossu' care trage concluzia.
    din cate stiu eu sexu' e munca in echipa...degeaba "transpira" unu indiferet ca se numeste B sau F daca parteneru' e leguma.

    P.s. Adri sunt mai multe poze in linku postat mai sus :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Gata Jonny am vzt toate pozele:))trebuia sa-mi dai si indicatii de utilizare a site-ului ca abia am gasit sageata aia:))
    Nu stim ce s-a intamplat dupa sedinta foto:))

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) greseala mea :D data viitoare vin si cu intructiunile de folosire :)
    si legat de sfarsitul sedintei foto...hmm cred ca e o alta poveste...cu un happy end ca asa e frumos :D

    RăspundețiȘtergere
  9. ShTeFute..as fi dorit sa iti impartasesc si eu cateva ganduri..dar cum mi-a luat-o Ru-Ru inainte..sa nu irosim tp aiurea =))
    Ti le-a zis cu stil..si ca sa vezi..are si dreptate :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Le-a zis Ru-Ru intr-un mare fel! Nu a mai ramas nimic de adaugat! Decat faptul ca suntem de acord cu ea;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ok Ru-Ru, hai sa trecem la comentat si expus idei contradictorii

    1. a) In ceea ce am scris mai sus, am vb la general, d aia am si folosit cuvinte gen F si B ;) deci nu astept EU sa se imbete ca sa o bag mai rpd la mine in pat, ci EL, B in general...iar daca iti pare rau pt EL si EL este unul care te face sa te simti NUMAI bine toata noaptea, ca nu folosesc cuvinte mai urate, ce zici? Incepe sa ti para rau ca nu te ai lasat dusa de paharu ala de vodka?
    b) Alcoolul a fost doar un ex, dar putem lua in considerare...masina. Si uite ca DA, poti deveni mai frumos instant daca fata iti vede...masina. (Nu vb de tine, nu te cunosc, habar n am, dar te asigur ca sunt muuuulte fete care fac parte din categoria asta)

    2. Alcoolul nu ma face pe mine mai frumos, ci pe tine sa ma vezi mai frumos ;) (adaug, nu e valabil pt toate F-urile)

    3.4. Ai dreptate! Dar se pare ca n ai inteles ce am vrut sa zic... Deci, reiau: Daca eu te intreb pe tine ce si cum iti place si peste o saptamana ajungi la mine in pat, mi au folosit sau nu acele intrebari? Astept raspunsul tau...

    5. Ok, NU o sa i spun niciodata unui barbat ca a fost nashpa:))

    Jonny:"Sexul e munca in echipa" - Bine Zis.
    Iar app de leguma, sper sa citeasca asta si Andreea pe care astept sa o "aud" comentand cu vorbele ei si nu subliniindu le pe ale altora;)

    Adri: Sunteti VOI, F-urile de acord cu ea... Ia uite bah, pana si pe tastatura exista mai multe F-uri (F1-F12) si un singur B...HAHA!

    Parerea B-urilor;)

    RăspundețiȘtergere