13 mai 2010

Marca blueair

Inca o experienta memorabila marca blueair. Mai nou trebuie sa te prezinti la check in cu 3 ore inainte? Cat? 3 Ore?!? Pe aeroportul Baneasa? Care e cat o autogara? Trebuie sa vin cu 3 ore inainte ca sa ce? Sa ma umplu de spume? Pai nu am nevoie de 3 ore, de cand pun picioru in aeroport ma apuca toate spumele marii:)) Evident ca am ajuns doar cu o ora jumate inainte sa decolez, o coadaaaaa, zici ca dadeau ceva gratis la ghiseul de la check in, in fine ma asez si eu la coada si intreb in stanga si in dreapta (da, coada avea cate trei ramificatii) care e treaba. Treaba statea cam asa: nu aveau net! nu puteau sa emita biletele :)) ain't that great? Au avut ei insa o idee geniala insa, sa scrie biletele de mana, pana revine net-ul, daca fetele de la blue air se misca incet cand o masinarie emite pentru ele biletele, doar nu o sa se miste mai repede manual :)) era mai indicat sa stea si sa astepte net-ul. In timp ce asteptam ca sardinele la coada, au venit 2 oameni cu 1 politist dupa ei sa alimenteze bancomatul care se afla la vreo 10 cm de noi, eh si ce credeti ca a facut politistul, da corect a facut pe prostu' si ne spunea insteric sa stam in alta parte, ce ne-am pus asa in drum :))) Foarte multa organizare pe Baneasa. Am ajuns si la detectorul de metale, imi dau jos metalele evidente, dar se pare ca mini esarfa mea legata in jurul gatului ascundea ceva dubios si am fost rugata sa o dau jos.

Despre zborul cu avionul nu pot sa comentez nimic, pentru ca eu am rau de miscare, si de cand decoleaza avionul pana aterizeaza sunt o leguma colorata si ametita. Dar am remarcat faptul ca cele 4 stewardese aveau 4 tinute diferite compuse din aceleasi culori, dar departe de a fi numite uniforme. Ah si am apucat sa rasfoiesc si revista lor, si am citit articoul patronului si mi-a atras atentia urmatoarea fraza "va uram distractie placuta la destinatie", noroc ca nu citeste nimeni revista aia, caci altfel destul de multi oameni care calatoresc in alte scopuri s-ar simiti un pic jigniti.

Am ascultat intr-o zi emisiunea lu' Mircea Badea si un domn a sunat sa spuna ca a zburat cu Tarom si ca a ramas blocat in wc si nimeni nu l-a scos de acolo pana la aterizare si ca vrea sa de-a compania in judecata. Pai cand s-a dus desteptul la wc, exact cand au anuntat stewardesele ca atentie aterizam. Normal sa nu l-a scos nimeni de acolo, pentru ca nu l-a vazut nimeni intrand. Si ii recomanda lui Badea sa foloseasca bleuair ca acolo el nu a avut astfel de incidente.

Asta a fost runda unu cu blueair-ul mai am si returul...sper fara peripeti :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu