18 oct. 2010

Let it in Blood !

Inainte sa încep trebuie sa scriu despre ce nu este acest post : vampiri, asta nu e un post despre vampiri :))) desi cred ca mi-ar arunca audienta in aer ! E despre oameni, care probabil si-ar dori sa fie vampiri...hai ca am luat-o pe aratura, asa ...

In timp ce savuram un pahar incins de White Russian, noua mea obsesie dupa B52, e tot un fel de sirop de tuse, dar cu 40% alcool, mi-am dat seama ca omenii nu sunt multumiti de nimic. Nici macar atunci cand ranjesc cu gura pana la urechii si iti spun din tot sufletul "SUNT MULȚUMIT; AM TOT CE ÎMI DORESC", nu e adevarat ! Pentru ca undeva intr-un colt al mintii lor ceva nu e asa cum ar trebui, mâncarea pe care o mănâncă de exemplu, nu e suficient de sărată, e prea sărată, e fără gust !

Nu suntem multumiti de parinti nostrii, desi supunem ca da, pentru ca ii respectam si pentru ca le suntem recunoscatori ca ne-au crescut, dar undeva adanc ne-am fi dorit ca ai nostrii sa fie mai bogati sau sa se fi jucat mai mult cu noi cand eram mici sau sa aiba mai multa incredere in noi sau sa nu fie atat de protectori sau sa fie mai inteligenti sau sa ne asculte mai mult sau sa stie ce ne intereseaza cu adevarat sau ...

Copiii , la fel ! Ne iubim copiii pentru ca sunt ai nostrii, e un instinct ce nu putem sa-l stergem cu usurinta...ii iubim dar daca ar fi fost mai cuminti, mai frumosi, mai destepti, mai ascultatori, mai harnici...daca atunci cand ajung sus nu uita de parinti , daca atunci cand parintii au nevoie sunt acolo, daca ar fi mai independenti, daca ar fi mai ambitiosi, daca ar intelege ca multi parinti isi traiesc propria viata prin ochii copiilor...

Chiar noi ne alegem prietenii, nu ne obliga nimeni sa ne imprietenim cu cineva anume...ne mandrim cu gasca noastra de prieteni, dar parca am vrea sa fie un pic mai altfel...sa fie mereu acolo ! sa lase orice alta activitate si sa fie acolo cand ai nevoie asa cum ai fost si tu odata ! Sau sa nu fie mereu acolo, pentru ca uneori avem nevoie sa fim singuri, dar sa stie asta fara sa le-o spunem !

Partenerul sau partenera cred ca este persoana caruia ii atribuim cele mai multe calitati sau defecte fara ca macar sa o cunoastem si suntem vesnic nemultumiti... vesnic nemultumiti pentru ca omul ala de langa noi nu este nici pe departe ceea ce credem noi ca ar putea fi... si atunci inevitabil ne dezamageste. Ceea ce este si mai dezamagitor este ca ii spunem de multe ori cu zambetul pe buze " TE IUBESC " ... fara ca macar sa fie adevarat.

Mi-am terminat paharul de White Russian cu un gust amar desi era dulce ca dracu' siropu'... pentru ca si eu sunt nemultumita, mai ales de faptul ca la African Party din club Xen , nu erau africani, pardon baieti pe gustul meu :))) pentru ca ceea ce trebuia sa se transforme intr-o seara cu multe shoturi de tequila s-a transformat intr-o noapte de somn...

Sunt cazuri in care e mai bine sa-ti pastrezi nemultumire pentru tine, dar atunci cand ai sansa sa-ti faci ziua mai frumoasa (sau seara) zi din tot sufletul ce ai de zis , cu riscul de a vede niste strambaturi din nas :)) Asa ca LET IT IN BLOOD si zii ce ai de zis !!! Vorba aia, we only have today, nu suntem vampiri nemuritori (asta e un fel de pleonasm cred, desi daca vin varcolacii, si vampirii mor ) sa ne amanam propria fericire la nesfarsit!




Un comentariu:

  1. Nemultumirea de care vorbesti de multe ori este o stare indusa. Ne impingem singuri de pe marginea prapastiei. Si de obicei ce te multumeste azi maine nu mai este bun. In fine, totul tine de autoanaliza, sau mai bine zis de frustrarile fiecaruia.

    RăspundețiȘtergere