13 oct. 2010

Vise..idealuri.. si realizari


Pentru multi 13 este o zi cu ghinion. Chiar si pentru mine a fost de foarte multe ori. Azi insa.. m-a ocolit ghinionul. Probabil s-a gandit ca mi-a fost destul companie si ar fi bine sa incerce sa bata si pe la alte usi..
Deci, a fost o zi pur si simplu normala. Trezit devreme , plecat la serviciu.. si.. ganduri de viitor, privind in trecut. Pana acum nu am stiut incotro ma indrept. Nu am stiut ce sa fac cu viata mea. Am zis ca azi ar fi bine sa iau o decizie (de ce azi.. habar nu am). Asa ca am tintit cat mai sus. Foarte sus. Poate o sa ajung pana acolo, poate o sa ma pierd pe drum. Dar nu am nimic de pierdut. Si stiu ca prietenii si toti cei dragi ma vor sustine.
Nu mai stati pe ganduri, nu prea e timp de pierdut in lumea in care traim. Cat mai repede, cu atat mai bine, cu cat mai sus cu atat mai mare satisfactia atunci cand reusesti sa faci ceea ce iti place si ceea ce iti doresti.
Eu asta voi face.. tot ce pot si ce nu pot sa ajung acolo unde vreau. Zis si promis! :)

Un comentariu:

  1. Mult succes in tot ceea ce ti'ai propus si in ce nu ti'ai propus, dar realizezi ca e ceea ce iti lipsea dupa ce ai reusit! :)

    RăspundețiȘtergere