29 aug. 2011

Idei

Mi-au revenit ideile sau mai bine zis am facut un inventar al lucrurilor pe care le-am învățat eu de-a lungul timpului, o inspiratie inocenta data de Paler.

Eu am învățat ca in fiecare dintre noi sunt rani invizibile ochiului, dar care dor mai tare decat orice rana vizibila si insângerată, ca sunt răni care oricât am încerca sa le vindecam si bandajam, reușesc in timp sa ne faca sa simțim o suferință inimaginabila, o suferință care merita sa oprească timpul in loc. Si cu lacrimi in ochii ne obișnuim cu ea, strângem din dinți o ascundem intr-un colt si speram sa ne lase in pace o vreme.Revine mereu si nu ne face mai puternici ci doar ne umanizează si mai mult...

Eu am invata ca dragostea are mii de forme si culori si e veșnic surprinzatoare si ca nu te rănește niciodată ci te face fericit. Dragostea schimba oamenii in lumina, nu intuneric...si ca ea reușește sa se modeleze vieții de zi cu zi si te face sa mergi inainte...Dragostea nu are termen de valabilitate...dureaza atata timp cat e dragoste ! Uneori se termina, dar nu lasa in urma ei durere ci un drum nou...

Eu am învățat ca prietenia e o ramura a familiei, ca nu tinde către perfecțiune, dar care te face sa crezi in tine. Nu face minuni, dar te face sa visezi cu ochii deschiși, si in câteva secunde poți sa ajungi dintr-un colt al altuia al lumii, iar toate problemele tale par rezolvate. Prietenia e acolo, fără sa fie...

Eu am învățat ca nu știm sa iertam asa cum pretindem, ca e mai usor sa reprosam, sa uram, sa ingnoram..

Eu am învățat ca trecutul este o fantoma, in care vrem sau nu sa credem, dar care ne urmareste si vegheaza gandurile intr-o maniera de neinteles.

Am învățat ca mai am atât de multe de învățat...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu