7 nov. 2011

La multi ani Domnule Inginer Filip !

Desi nu puteam sa il sufar cat a fost mic (vorbea mult, de fapt nu vorbea, trancanea, era un rasfatat, voia tot timpul atentie si nu stiu cum se facea ca o si obtinea, trebuia sa ma joc tot timpul cu el, nu obosea niciodata), azi imi este mai mult decat drag de el. Am un frate mai mare, si,dupa multi ani de batai de cap, un frate (var) mai mic. Am crescut impreuna, si crestem impreuna. Si o sa am mereu grija de el, vrea nu vrea.
Ma bucur sa vad cum din rasfatatul pentru care trebuia sa joc carti prost doar ca sa castige el s-a transformat in persoana pe care ma pot baza atunci cand am nevoie, careia ii pot cere un sfat, o parere. Ma bucur sa stiu ca este intr-o oarecare masura Filip "al meu". Si bineinteles ca pentru asta trebuia sa ii spun la multi ani cum se cuvine :
La multi ani domnule viitor inginer! Sper sa ai lumea la picioare si sa iti indeplinesti toate visele ! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu