15 iul. 2011

Adri si Ru-Ru

A fost odată ca niciodată, ca dacă nu ar fi fost nu am avea despre ce sa vorbim noi azi, 2 fetite, care au devenit colege de banca in clasa a 5 a fără ca măcar sa se suporte prea mult intre ele, dar au devenit prietene. Si timp de 4 ani au făcut de toate impreuna: s-au cunoscut, au vorbit, au deslușit sensurile vieții împreună, s-au certat, au plâns împreună dupa băieții de la a5 a M, au făcut clătite si alte preparate culinare care de cele mai multe ori nu aveau niciun gust si cel mai important !!! Si-au făcut tema la mate împreuna :)) tema de vacanta la mate, care însemna un caiet studențesc de problema, in fiecare vacanta !!! Eu sincer cred ca atunci au devenit ele, cele mai bune prietene, iar când se plictiseau de problemele la mate, se duceau la Lira sa vadă un film (unul care probabil era deja pe HBO) si de cele mai multe ori erau singure in sala :)) Au ajuns si la liceu si deși nu mai erau colege de banca tot  prietene au rămas. Probleme exista in orice familie sau relație si le-au avut si ele pe ale lor, însa cu toate astea poveste lor TREBUIE sa aibă happy-end, pentru ca nu e o poveste e o parte din viata mea...




LA MULTI ANI RU-RU !!! :))

2 comentarii:

  1. Multumesc, stupid! Daca nu as fi la munca m-ar napadi lacramile, in schimb ma belesc la monitor cu un zambet tamp pe fata. nothing to see here, move on.
    Ai ales niste poze minunate, mai tari decat astea erau doar alea de la mare cand am fost cu M si V (adica maica-ta si Vittorio :D)si ne-au pozat slinoase-n tren.
    Ah, si ai uitat de faptul ca ne-am dat in stamba la High Fiedelity si ne-au dat afara din sala, ca ori vedem filmul ori ne prostim =)) desi era, bineinteles, singure in cinematograf :D

    :* Luv u

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am uitat ca ne-au dat afara, dar nu am vrut sa spun asta :))) cred ca suntem singurii doi oameni din lume care au fost dați afara de la cinematograf singuri fiind in sala si deci nederanjant pe nimeni :))

    Oricum am putea scrie o carte la câte lucruri avem de povestit ;)

    Si eu te iubesc si te pup dulce si iți doresc toate cele bune (si salutari la neamuri :))

    RăspundețiȘtergere