18 iul. 2011

Lovley summer day

De aproape o săptămână nu mai am cont de facebook, bine in teorie el încă mai exista, dar practic l-am blocat si pot sa-l deblochez doar introducându-mi parola, teoretic nu încetezi niciodata sa exiști pe fb, nu știu exact de ce l-am închis, poate pentru ca erau prea multa informații pe care nu mi le doream sa le aflu. Asa ca de acum încolo o sa-mi mâzgălesc blogul mai des pentru ca încă mai am chestii de împărtășit cu dragii mei prieteni. Bine sincer mi-as dori sa mâzgălesc pereții unei peșterii, poate asa reușesc sa comunic mai bine cu anumiți oameni, de fapt unul singur, acel om...care cred ca încă se crede in Neanderthalian, poate ca eu nu mai am facebook, dar măcar, am un telefon !!! 


Asa ca acum încerc sa trimit un mesaj către Neanderthalian...cine știe când o sa ajungă semnalul acolo, dar asa preventiv eu îmi încerc norocu, ca mesajele pentru extratereștrii (nu știm daca exista, dar încercăm totuși sa comunicam cu ei, nu aveam același limbaj, dar separam sa ne înțeleagă:) Poate mesajul scris nu ajunge pana acolo, dar am mari speranțe într-o unda sonora :)) a acestei melodii, care îmi place foarte mult !



                                                                                            p.s: Chiar e o zi de vara absolut minunata !

2 comentarii: