30 ian. 2010

Descoperire


Am facut cea mai mare descoperire din ultimul timp, cred ca si cercetatori NASA ar fi invidiosi, ar trebui sa brvetez aceasta descoperire, eu si Denisa, caci doar lucrul in echipa aduce descoperiiri din astea marete.

Am descoperit cea mai mare calitate pe care trebuie sa o aiba o femeie in zilele noastre: SA FIE SLABA,asta e calitatea suprema, si daca e piperata cu LIPSA PRICEPERII IN BUCATARIE, iata femeia ideala.

A fi slaba in zilele noastre (nu stiu de unde si pana unde) a ajuns o virtute, nu conteaza cate lucruri stii sa faci si ce personalitate uimitoare ai, daca nu esti slaba nu ai nicio sansa, niciun loc, nicaieri pe lumea asta :D. Iar daca mai sunt oameni care cred in lucruri de genul "Frumusetea sta in ochii privitorului", ar trebui sa-si schimbe repede reperele in viata, pentru ca acum frumusetea sta in kilograme, cu cat ai mai putine cu atat esti mai frumoasa, minunata si sublima, ce mai, esti ideala. Celelate o mie de defecte pe care le-ai putea poseda pot fi trecute cu vederea
atata timp cat esti slaba si iti petreci tot restul vietii preocupandu-te de caloriile pe care le bagi in gura.

Virtutea asta, a fetelor de a fi slabe, pe mine personal nu ma deranjeaza absolut deloc, dar ceea ce nu inteleg eu, e altceva, de ce se mai preocupa pentru persoanele care nu sunt la fel de slabe ca ele? Cu ce le pot incurca pe aceste fete slabe, restul de fete nu foarte slabe? Din punctul meu de vedere cu nimic, ca vorba cuiva, nu trebuie sa le care in spate. Dar lucrurile nu sunt asa simple cum par, ele sunt deranjate de celelate hidosenii ale planetei (aceste modele de palarii:) si uneori fac si comentarii fara rost. Sa ii spunei unei fete ca e grasa e ca si cum i-ai spune unui handicapat care nu are o mana, ca nu are o mana! Oare fac aceste comentarii pentru a le impulsiona pe grase sa slabeasca? Daca aste e motivul tin sa le anunt ca ar fi un dezastru mondial ca toate fetele sa aiba aceleasi kilograme, in primul rand slabele nu ar mai speciale, in al doilea rand, toate centrele de remodelare corporala ar da faliment, urmate imediat de industria producatoare de produse pentru slabit si probabil toti nutritionistii ar trebui sa-si schimbe meseria.

In opinia unei fete foarte slabe, frumoase si inteligente, mersul la Mall pentru slabe e la fel ca mersul la cofetarie pentru grase! Voi ce intelegeti din asta? Eu inteleg fie ca slabele manaca haine, iar grasele se imbraca in prajituri :)), fie ca grasele nu merg la Mall pentru ca sunt prea grase si le e rusine asa cum slabele nu merg la cofetarie sa nu se ingrase. Oricum am o veste proasta pentru fata asta slaba, frumoasa si inteligenta : nu o sa ma sinucid, si eu merg la Mall, port marimea M (va fi socant pentru ea sa auda asta:), si spre deosebire de ea, eu ma simt atat de bine in pielea mea incat pot sa manac prajituri si dupa 9 seara :D
IN YOUR FACE SKINNY GIRL!!!

sursa foto:http://www.theradreport.com/wp-content/uploads/2006/10/skinny_model.jpg

3 comentarii:

  1. lasa, asta cu cofetaria (cacofonie intentionata) nu-i asa de grava, eu azi ma plimbam prin magazine inainte de inceperea filmului (ca de, aici nu avem cinema decat in mall) si a trecut pe langa mine una tipand la prietenul ei ca nu are nevoie de pantaloni 36! NU VEZI CE LARGI SUNT? 32 maxim!!!!

    eu sunt de parerea ca fete astea nu numara caloriile care le intra pe gura, ci alea care le ies.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) oare pentru ce atat chin sa fie slabe? ca de obicei fetele astea au langa ele cate un barbat care nu arata la fel de bine ca ele, if u know what I mean:D

    RăspundețiȘtergere
  3. de obicei e un gras :D de fapt d'aia se infometeaza fata pt k le plac grasii si sunt realiste, stiu bine k nu apuk sa manance nimic cu ala la masa :))

    RăspundețiȘtergere