29 ian. 2010

Uniunea Europeana, Romania, Bucuresti, Tramvaiul 8...


"-Fah ia zi fah nebuno ce faci?
-.............................
-Stai cu puradelu' fah?Aha au plecat drogati aia?
-.............................
-Fah nebuno ce (h)era cu mesaju' ala cum adica fah imi bagi p*** n-cur, pai fah nebuno stai asa ca vin acasa si iti bag eu vreo doua capace sa nu mai vorbesti asa cu mine, ce inseamna asta fah...
-.............................
-FAH NEBUNO NU MA INTRERUPE CAND IO EXPLIC CEVA, te-ai imprietenit cu drogata aia handicapata de la Jilava si faci tu filme ca m-ai vazut?!? Da' ce fah? Tu esti psiholoaga d'aia sa ma vezi pa mine pa unde sunt!!! unde sunt fah?!?Unde sa fiu fah, eram pa strada sa fac bani. Hai fah zi
-..............................
-Asa fah aliminteaza-mi furia sa vezi ce iti fac cand ajung acasa...
-..............................
-Si ce daca plange copilu', cand faceai pa psiholoaga si vedeai tu ce fac io nu plangea?
-..............................
-Unde ma trimiti fah?la Jilava? Lasa ca te trimit io la camp sa scoti cartofi!Si o sa fiu fericit,ca m-a pus dracu' sa ma insor cu miss piranda...
-.............................."


Asta a fost momentul in care am coborat din tramvai si nu am mai putut urmarii firul conversatiei, care sunt convinsa ca a continuat pana cand a ajuns omu' acasa si i-a deschis nevasta-sa usa, iar el probabil a intampinat-o cu perechile de palme promise la telefon, de fata cu un tramvai plin de oameni. Oameni care incercau sa nu schiteze nimic pe fetele lor, fiecare incerca sa-si pastreze indiferenta, vesinica indiferenta in care ne place sa zacem zi de zi...
Noroc ca e iarna, si am reusit sa-mi acopar fata cu fularul si sa rad in hohote de situatia tragic-comica.
Probabil ca intr-o tara din lumea a treia o astfel de conversatie,de fata cu tot satul ar fi perfect normala si la locul ei, insa nu stiu unde poate fi incadrata conversatia asta intr-o capitala europeana, posibil la rubrica "de la romani adunate"...

sursa foto:http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/321/5109/2508924/1/tramvai-cai.jpg

2 comentarii:

  1. "Fah", cand te intorci acasa diseara , o sa asculti si restul conversatiei !:)) Pentru ca specimenul mentionat mai sus nu e nici unicat , nici pe cale de disparitie .Par contre, e o specie care salasuieste si se dezvolta in patria noastra muma .Pam pam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacat ca accentul cu care vorbea individu' nu poate fi reprodus in scris :)) Oricum cand am auzit ca a facut-o pe nevastasa pisholoaga pentru ca vedea unde era el, nu mai puteam de ras, mi-am scos tel. din buzunar si radeam la tel. :)))

    RăspundețiȘtergere