1 ian. 2010

Revelionul


Ziua de 1 ianuarie 2010,nu prea sunt multe de facut azi,dupa o noapte foarte ocupata e normal sa ne odihnim,eu m-am hotarat sa ma odihnesc putin prin scrisul pe blog,avand in vedere ca starea de mahmureala lipseste cu desavarsire,motivul fiind faptul ca am renuntat la alcool de aproape o luna(desi suna ca declaratia unui alcoolic anonim,eu sunt foarte mandra de realizarea mea)asa ca, sunt destul de luccida sa aberez un pic pe blog azi.

Revelionul se invarte intr-un cerc vicios al superstitiilor si abia dupa ce ai indeplinit toate cele dictate de gura satului abia atunci incepe distractia.Cele mai grele incercari cred ca sunt cele legate de manacat,cu 12 secunde inainte de Anul Nou trebuie sa manaci 12 boabe de struguri(culoarea nu are nicio importanta-sper!)unul cate unul,apoi dupa ce ti-ai umplut gura cu struguri trebuie sa bei sampania la 12 fix, apoi sa continui cu o bucatica de ciocolata (nu stiu exact motivul,cred ca are legatura cu bun,dulce),iar cea mai importanta manacare este lintea cea aducatoare de bani, care trebuie mancata cat mai repede dupa 12 noaptea.Dupa incep probele fizice,spartul unei sticle,pahar,farfurie ce gasesti pe langa tine,de preferat e sa o spargi afara si sa nu iti umpli casa de cioburi,atentie cioburile trebuie sa fie cat mai mici si uite asa alungi ghinionul,apoi urmeaza pupatul sub vasc,iar cei mai norocosi dintre noi sunt rugati sa se retraga in vastele lor apartamente si sa se puna pe facut dragoste pentru ca 'Chi non lo fa a capodanno non lo fa per tutto l'anno', cum ar spune italianul!
Probele cele mai usor de trecut cred ca sunt cele vestimentare,neaparat trebuie sa avem ceva nou si ceva rosu si desigur sa ne indesam cat mai multi bani prin buzunare!

Ce sa zic anul asta cred ca am picat probele de mai sus :)).Am rugat-o pe doamna Superstite sa dispara din peisaj si sa ma lase sa ma distrez,nu de alta dar nu voiam sa-mi umplu geanta plic(in care mi-a incaput telefonul,cheile si aparatul foto) cu oala de linte,ciorchine de struguri sau cutia cu bomboane.Iar vascul nu parea sa fie un accesoriu tocmai potrivit la tinuta mea.M-am incumetat doar la spartul unei sticle, rog superstitiosii sa nu mai citeasca de aici incolo,declaratia urmatoare va fi socanta!Singura sticla goala de prin preajma era una de sampanie,nu Dorado la 7 lei sticla (ar fi simplificat lucrurile considerabil), ci era o sticla de Moet,aveam repede sa aflu de ce pretul este un pic mai mare de 7 lei! Foarte etuziasmata trantesc sticla de un beton,cu toata forta si...surpriza!!!Nu s-a spart!!!Am mai incercat si a doua oara si acelasi rezultat, sticla a rezistat!A treia oara,deja ma panicasem putin si mi-as fi dorit sa am Codul Superstitiilor International langa mine sa-l rasfoiesc repde si sa vad la ce categorie de ghinion ma incadrez si pentru ce perioada :)).Panica si-a spus cuvantul si cand am izbit si a treia oara sticla de beton, aceasta s-a facut bucatele,bucatele...victorie,am zis, asta inseamna ca perioada de pedeapsa va fi redusa :)).

Cred ca o traditie frumoasa de Revelion ar fi ca toti oamenii sa se opreasca pentru o secunda din orice activitate,exact atunci cand secundarul se transforma din '60 in '01.Faptul ca suntem intr-o miscare continua diminueaza importanta trecerii de la un an la altul!

sursa foto:http://www.bestchristmashampers.com/wp-content/uploads/2009/10/charbonnel-truffles-and-moet-chandon-champagne.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu