14 ian. 2010

Prieteni



Treaba asta cu prietenia e foarte complicata. Mereu am crezut ca stiu totul despre ea, dar se pare ca tot ce am crezut eu despre ea timp de zece ani nu a fost tocmai pe aceiasi lungime de unda cu realitatea. Am hoinarit prin viata, pana de curand alaturi de trei prietene, poate ca cele mai bune pe care un om le poate avea, cu siguranta am avut cea mai frumoasa calatorie posibila, impreuna cu ele am descoperit cine sunt astazi. Cum in fiecare poveste trebuie sa existe un dar, al nostru a aparut strict in momentul in care nu ne-am mai dorit aceleasi lucruri, daca pasul de la copilarie, la adolescenta am reusit sa-l facem fara probleme, iar adolescenta am intampinat-o cu zambetul pe buze, urmand toate aceleasi reguli si principii. Pasul catre maturitate s-a lasa asteptat...sau mai bine zis nici una dintre noi nu a vrut sa traseze granita, unde se termina adolescenta si incepe maturitatea. Am lasat aceasta sarcina suspendata undeva in aer si am sperat ca nu va fi nevoie sa avem vreodata de-a face cu ea si ne tineam degetele incrucisate spunand "nu, asta nu o sa ni se intample noua, prietenia noastra o sa reziste orice s-ar intampla". Cu cat am evitatam mai mult sa vedem exact ce se intampla cu atat tensiunile cresteau si cresteau si cresteau...pana cand fiecare dintre noi a pus in felul ei punct.

Partea buna e ca incep sa invat chestii noi despre prietenie, acum doua seri am primit un telefon de la o fosta colega de liceu, colega mea de banca din liceu. Tot timpul liceului am fost foarte apropiate si am impartit foarte multe eugenii si batoane de susan si note de 3 la chimie, matematica si fizica :))Dupa terminarea liceului stiam ca fiecare are drumul ei si ca va fi destul de greu sa tinem legatura. Nu mai vorbisem la telefon de mai bine de un an, dar cand i-am auzit vocea am simitit o explozie de bucurie, inexplicabila. E greu sa sintetizezi un an din viata ta intr-un apel de jumate de ora, micile amanute pe care le-am aflat una despre cealalta, ne-au bucurat pe amandoua in egala masura. La sfarist ma intrebam, oare asta inseamna prietenia? Chiar daca nu ai posibilitatea sa pastrezi legatura cu un om zi de zi, atunci cand reusiti sa vorbiti poti sa profitati din plin de acel moment?


sursa foto:http://www.commentsguru.com/images/sayings/good_friends.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu