26 apr. 2010

Why me ?


A făcut cumătra vulpe ce a făcut și m-a "combinat" la blog. M-a pus direct SPONSOR! nu orice trepăduș! Așa că nu am avut încotro și a trebuit să mă conformez, să pun mâna pe condei și să scriu quelque chose.

About me: pentru cei care nu mă cunosc... nu mă obosesc sa scriu nimic :)) iar pentru cei care mă cunosc, e inutilă această parte, drept urmare o să trec direct la subiect. Why me? De ce tre' să scriu eu pe blogul Adrianei? Hmmm poate pentru că împărtășim același umor, același sarcasm, aceleași glume ( mai mult sau mai puțin proaste ) și pentru că mă tot bate la cap să imi fac și eu blog, că deh, e trendy! și crede ea că aș avea ce să scriu pe eventualul blog.

Ținând cont de faptul că e 5:51 am , o sa pun capăt acestui post aici și promit că o să vin cu ceva nou ASAP!


Cheers!

2 comentarii:

  1. Drujba aia are o directie precisa?1? sa-i incarci bateriile inainte:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. "Bad Dee" =)) noroc cu aia de te cunosc :)) Abia ast sa iti vad capodoperele ..muahahahaa :)))

    RăspundețiȘtergere