31 dec. 2009

Bilantul!



Nu sunt o persoana practica absolut deloc.Nu ma pricep la rapoarte,strategii,planuri motiv pentru care niciodata nu am facut un bilant de sfarsit de an cu realizari sau esecuri din punct de vedere profesional sau material.Cum spiritul practic lipseste cu desavarsire,lucrurile cu adevarat importante pentru mine ce ar trebui notate intr-un bilant anual sunt din alta sfera,una personala,a descoperirii de sine...

Anul acesta am descoperit lucruri noi despre mine,foarte multe dintre ele prin intermediul celor dragi,iar altele cu voia lui Dumnezeu...Prima jumatate a anului a fost foarte agitata,foarte multe neintelegeri,nesiguranta si pe alocuri frica.Frica de singuratate,care de multe ori m-a tranformat intr-o persoana pe care nu o cunosteam si care facea niste lucuri atat de absurde incat incepusem sa fiu straina de mine si nu gaseam puterea sa intervin si sa o opresc.Iar in toata aceasta valtoare de stari negative au aparut "panaramele" de la walter sau mai bine zis "panaramele" lui walter,se stiu ele care este (lol).Si uite asa un al capitol din viata mea a incept!Unul in care am invatat o lectie foarte importanta referitoare la rabdare,in Biblie este scris ca 'prin rabdare ne castigam sufletele' ,eu inca nu l-am castigat 100% dar primul pas a fost facut in a doua jumatate a acestui an,cand am castigat lupta cu frica si nesiguranta si am inceput sa ma bucur de tot ce am in viata mea...in special de dragoste!

Desigur ca nici pentru anul 2010 nu am un plan exact,poate doar acela de a ma bucur de fiecare moment din viata mea cu aceiasi intesnitate,la fel cum am reusit sa ma bucur de acest Craciun alaturi de familia mea,a fost unul dintre cele mai reusite momente ale anului 2009.

Sper sa avem toti un An Nou de nota 10!!!


sursa foto:http://pattyappleby.files.wordpress.com/2009/01/new-year1.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu