4 dec. 2009

Capitolul I "Toata Lumea Trebuie sa Aiba Blog"


Am citit intr-o perioada foarte scurta de timp,adica de cand am un loc de munca cu net la discretie,cacalau bloguri, mai multe decat am citit de la decoperirea internetului incoace, bloguri despre orice si despre nimic, care m-au amuzat si care m-au contrariat, pe care acum le citesc aproape zilnic. Iar dupa un raport a tot ceea ce am citi am realizat ca trebuie sa-mi fac si eu unul si so far so good!Primul pas l-am facut,am inceput sa public articole,desi termenul asta mi se pare cam exagerat pentru un simplu jurnal online,cred ca totusi ar trebui folosit pentru ca la ce nivel a ajuns presa din Romania in zilele noastre, doar pe bloguri mai gasesti articole bune de citit.
Ingredientul de baza pe bloguri in acest moment pare a fi politica cu a ei campanie electorala si prinde la public,dar cred ca toate subiectele au fost exploatate la maxim si o sa las blogul fara politica.
"Pitzipoanca" un personaj care apare printre randurilie blogg-urilor si cunoaste foarte mult succes,in ultimul timp nu am mai "interactionat" cu nicio pitzi,insa astept provocari:)
Iar intamplarile de zi cu zi din viata fiecaruia dintre noi fac un blog sa fie citit, pentru ca tuturor ne place sa ne uitam pe gaura cheii sau prin ferestra blocului din fata,iar cand intamplarile sunt relatate de sursa totul devine si mai interesant.

sursa foto:http://blogs.worldbank.org/files/governance/image/blog%20board.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu