9 dec. 2009

Iti plac secretele?



Oare de ce oamenii pastreaza doar secretele ce sunt menite sa-ti de-a fiori pe sira spinarii cand le auzi sau doar secrete care sa-ti provoace scarba? Unele secrete le afli fara sa vrei,altele le cauti chiar tu cu iscusimea unui detectiv,iar unele iti sunt marturisite chiar de cel care pastreaza secretul pentru ca l-ai intrebat sau pentru ca simtea nevoia sa descarce...secretul pe care eu l-am aflat are cam toate ingredientele de mai sus,iar momentul marturisirii de catre inculpat mi-a intors stomacul pe dos cam in acelasi timp cand se prabusea si tavanul in capul meu iar pamantul imi fugise de mult de sub picioare!Cum nu aveam nicio o optiune de "game over" sau "delete" ma gandeam de ce elemente sa ma servesc ca sa (fie bine,cum zice poetul) inteleg...pai aveam la indemana furia,una din cele mai bune prietene ale mele,doar ca performantele ei in ultimul timp au fost mai scazue si imi doream totusi sa ramana la acest nivel,incercam sa gasesc alta varianata.Am analizat utiliteatea obictelor din jurul meu,nici unul nu era demn sa fie numit arma alba asa ca: sa continuam discutia fara violenta...Ar fi fost mult mai simplu sa-i punem capatat chiar acolo,ca in filmele franceze cand sfarsitul apare odata cu interesul telespectatorlui,dar nu!Noi vrem happy-end,asa ca am continuat discutia care nu facea altceva decat sa sublinieze ideea principala "Noua barbatilor ne plac curvele,in numar cat mai mare daca e posibil,insa nu vrem ca prietena noastra sa fie curva".Conversatie fara sfarist avand in vedere ca amandoi credeam ca avem dreptate,happyendul s-a cam plictisit sa asculte discutiile noastre in contradictoriu asa ne-a lasat sa gasim o solutie.



sursa foto:http://spb.fotolog.com/photo/27/14/36/mar__u/1197561859_f.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu