16 dec. 2009

I Love Bucharest



Bucurestiul este orasul in care nu te poti bucura de niciun anotimp,niciun fenomen meteorologic,un oras in care starea de nemultumire se gaseste pretutindeni.O gasim la cersetorii care nu accepta mancare,ci doar bani,pana la bogatasii cu masini luxoase ce raman blocati in trafic pe drumul lor spre vilele din baneasa si care ridica pretentii de demolare a aeroportului Baneasa!

Iar un lucru atat de simplu ca vreme e foarte usor de contestat,de doua zile ninge,destul de consistent as putea spune,daca deschizi televizorul dai peste nemuritoare stire "Iarna ne-a prins pe nepregatite!"-unul din cele mai aberante lucruri pe care le-am auzit in viata mea,e decembrie,e iarna din punct de vedere meteorologic,e normal sa ninga!Daca eram in luna iulie si incepea sa ninga,atunci as fi inteles surprinderea si lipsa de pregatire(adica scoterea de la naftalina a hainelor groase).

Am observat ca strazile principale au fost cat de cat deszapezite,dar asta nu inseamna ca se poate ciurcula normal,adica acum nu mai faci 2 ore pana acasa,faci 3 lucru care nu ma face sa-i invidiez pe cei cu masina absolut deloc.Toata zapada din strada a ajuns evident pe trotuar,unde oricum era deja zapada...acum sunt nametii,nu din aia albi care sa-ti aminteasca de munte sau de jocuri de iarna,sunt nametii plini de namol,prin care ca pieton tre'sa-i strabati cu abilitatea unui alpinist fara echipament,ca nimeni nu poate sa se duca la munca cu claparii!

Astazi dupa o lupta cu zapada,cu gheata de sub zapada,cu masinile parcate pe trotuar,cu masinile care circulau,cu cainii...m-am urcat intr-un final in tramvaiul 8,aceasta capsula a timpului,acest "homosapiens" al tuturor tramvaielor.Eram fericita sa vad cum depasec toate coloanele de masini,pentru ca linia lui 8 este una de metrou usor,ceea ce insemna ca nu se pot baga toti retardatii cu masinile pe linia de tramvai.Mai aveam 3 statii pana la munca,ma uitam la ceas multumita de faptul ca o sa ajung la timp...si dintr-o data vad rosu in fata ochilor!Un tir!Un tir rosu!PE LINIA DE TRAMVAI!!!Blocat!
Minutele treceau,tirul nu se misca,pentru ca e fizic imposibil sa impingi un tir,iar ala a fost singurul moment in care mi-am dat seama la ce folosesc barbatii aia super puternici care se intrec in tras masini,tiruri, impins bolovani si alte greutati!Dar evident ca nu era nici un barbat super puternic prin zona,asa ca m-am asezat comfortabil,vorba vine,ca scaunele din tramvaiul 8 sunt departe de a fi comfortabile,mi-am scos cartea din geanta,in care Lola s-a spanzurat si a fost exclusa din partid...cred ca si Lola a calatorit cu tramvaiul 8.Imi continuam lectura in timp ce 2 oamenii inghetati de frig, cu doua lopeti incercau sa deszapezeasca un tir rosu...

sursa foto:http://www.trekearth.com/gallery/photo794344.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu