29 dec. 2009

Pe tine cati oamenii te enerveaza zilnic?


E incredibil cat de vulnerabili suntem la tot ce se intampla in jurul nostru,sau doar eu sunt vulnerabila si reactionez agresiv?Cred ca ar trebui sa vorbesc doar in numele meu pentru ca am speranta ca exista si oameni care reusesc sa-si pastreze calmul in orice situatie,oameni de la care as putea sa invat ceva...dar pana atunci prevad vremuri lungi(oare exista expresia asta?)
Pentru ca pe mine ma enerveaza o gramada de oameni si am zille cand ma enerveaza gramezi intregi de oameni.

Ce fel de oameni?Pai sa incepem cu colega mea de munca,care isi petrece o parte din programul de munca prin studierea atenta a monitorului meu si aplicarea de comentarii idioate de cele mai multe ori in gura mare referitoare la site-urile pe care le visualizez,in conditiile in care si ea are acces la internet si ar putea sa descopere misterele acestei inventii singure.Iar de fiecare data cand ii aud glasul,imi vine in minte scena din Ally McBeal cand isi imagineaza ca ii musca si scuipa capul uneia care tocmai o enervase...

O alta categorie interesanta este cea a posesorilor de autoturisme ce reusesc sa blocheze toate interesectile,liniile de tramvai etc. exact atunci cand ma grabesc eu.

Necunoscutii...o categorie foarte interesanta,cum bine zice acest citat 'Even if you don't care, people do judge you on your appearance' trebuie sa recunosc(si poate nu doar eu,ci noi toti) ca atunci cand vad pe cineva pe strada care nu corespunde 'standardelor' mele:de exemplu un rocker excesiv de rocker,cu pletele slinoase,imbracat in negru de sus pana jos si ala spalat si prespalat ca ei nu investesc in haine ci principii,ideii,blablabla-inevitabil imi atrage atentia intr-un mod nu tocmai pozitiv.Sa continuam cu exemplele,pitipoacele aurite,inrozite,argintate cu atitudinea lor de 'mor dusmani' ma indispun,in alt context intra fitoasele branduite din cap pana in picioare pe care le gasesti plimbandu-se prin mall-uri de ai impresia ca se plimba pe coridoarele NASA,avand in gentutele lor branduite leacul pentru cancer si alte minunatii,imi displac total aceste fiinte.E inutil sa-i descriu si pe manelisti,cuvantul in sine explica scarba mea pentru petrecaretii astia.Babele!Babele din autobuze vesnic obosite si puse pe cearta si pe dat lectii de respect dupa ce si-au urcat geanta in capul tau in cazul in care stai pe scaun.'Wanna be Bob Marley' alta categorie care a inflorit la noi in tara de ceva vreme,eu zic ca nu e suficient de dezvoltata sa se lupte cu rockeri dar se tine bine,ca astia au caciuli Bob Marley,bentite,margele,bratari,toale a la Bob,ce mai!o nebunie! au atat de multe instrumente de lupta pentru atacul viziual al oamenilor de pe strada incat merita macar dispretul meu.Nici purtatorii de bling-bling-uri si tricouri extra large nu ma extaziaza au acelasi efect asupra mea,acela de 'wtf' combinat cu 'iac'.Era sa-i uit pe EMO-isti,macar eu sa-mi amintesc de ei,in conditiile in care divinitatea a fost atata de cruda cu ei,iar unica lor placere este durerea!Durerea vizuala imi provoaca si mie acesti tineri!

Mai sunt si alti oameni care ma enerveaza,dar acestia fac parte din sfera personala si ei nu doar ma enerveaza,reusesc de cele mai multe ori sa-mi aduca si zambete si bucurie si iubire si intelegere si si si ... multe alte chestii pentru care trebuie sa le fiu recunoscatoare...

sursa foto:http://farm3.static.flickr.com/2379/2470316913_4b81793dbc.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu