21 dec. 2009

What About Your Family?


Familia este dupa cum stim toti,cea care ne-o da Dumnezeu,dupa posibilitati,la unii mai numeroasa la alti lipsa,in fine e un subiect sensibil si dupa parerea mea,fiecare familie e unica in felul ei si are propria-i poveste.Insa in momentul in care depasim granitele familiei si plecam la gradinita,observam ca exista si un alt univers,univesrul prietenilor-cei pe pare ni alegem noi(desi cred ca si aici,Dumnezeu are un amestec)Lumea asta a prietenilor e fascinanta,ai o multitudine de posibilitati sa-ti creezi propriul tau univers,unde totul are sens...pana si conflictele au un sens si o rezolvare...iar daca nu exista rezolvare,puteti sa va spuneti 'adio' fara nicio suprare.

In ceea ce priveste familia si conflictele care sunt atat de numeroase,incat ma apuca groaza numai cand ma gandesc,lucrurile se complica semnificativ,si uneori e aproape imposibil sa ajungeti la un consens si e mult mai greu sa va spuneti 'adio'.

In general familia este impotriva prieteniilor pe care le legi de-a lungul timpului,motivul,zic eu,ar fi faptul ca nu a putut sa alega pentru tine,la fel cum facea cu scutecele pe care le purtai,in urma cu cativa ani.Un alt lucru greu de acceptat pentru o familie ar fi faptul ca accesul la prieteniile tale ii este oarecum interzis.

Omul are un spirit al proprietatii foarte bine dezvoltat,iar in ceea ce priveste viata altui om,acest spirit al proprietati devine chiar excesiv...Nu stiu de unde a aparut aceasta idee ca putem controla viata unui alt om,iar unii se pricep foarte bine,si iata o alta sursa majora de conflict...Mie personal mi se pare infiorator sa-mi spuna cineva cum sa-mi traiesc viata si este si mai infiorator faptul ca de multe ori acel cineva nu are tocmai o viata lipsita de greselii,dar se pricepe al naibii de bine la dat sfaturi.Ca deh,daca tot a dat-o in bara cu propria viata poate isi spala pacatele crezand ca salveaza o alta prin 'sfaturi'.'Sfaturile sunt bune doar ca sa fie date mai departe'-Oscar Wilde.

Un om altruist este cel care isi traieste viata in asa fel incat sa nu deranjeze pe nimeni,nici fizic,nici moral...Daca pentru a putea sa-ti traiesti viata asa cum iti dicteaza inima,trebuie sa te 'revolti' impotriva familiei,eu personal nu vad nicio probleme.Dumnezeu a creat ceea ce se numeste D I V E R S I T A T E
, de ce sa nu bucuram asa cum trebuie de aceata posibilitate ? Prin sansa la o viata unica...

Eu am incetat de mult sa ma mai simt vinovata pentru ceea ce familia mea crede ca fac gresit,am o singura viata,si daca ma lovesc mereu de ideile lor si ajung sa le accept, e posbil sa nu aflu niciodata ce inseamna viata cu adevarat.

Mai exista o categorie,pe care eu o numesc nefericita,cei ce se supun mereu parintilor,ingropandu-si propriile idei.Cred ca inauntrul lor exista o bomba cu ceas care pe parcursul vietii va exploda,si vor realiza ca nu si gasesc locul in lume...

sursa foto:http://dipendenzaseriale.files.wordpress.com/2009/10/modern-family-poster.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu