14 feb. 2011

sa vorbim despre dragoste..


Daca nu într-o zi atât de speciala ca asta, care face înconjurul lumii ca fiind ziua iubirii, pai atunci când? As vrea sa-i anunț pe toți cei care cred ca Sf. Valentin e pur si simplu o invenție americana, nu e chiar asa. Sf. Valentin este un martir al bisericii catolice si ortodoxe fiind considerat patron al îndrăgostiților, si este sărbătorit de toate popoarele ne-americane si catolice, de italieni, francezi, spanioli, portughezi etc.
Nu cred ca am urat vreodată ziua asta in mod deosebit, si încă din vechi timpuri, gen scoală generala am sărbătorit-o, dacă memoria mea nu ma înșeală (ruru help!!!) făceam tot felul de joculețe in școala generala pe aceasta tema.Iar apogeul sărbătorii era mersul cu Mada la Sheriff's si mâncatul unei înghețate mare cat casa, tradiție care s-a pierdut pe drum, dar care era dulce dulce dulce (azi am înlocuit-o cu niște clătite pline cu ciocolata).Iar Deea cred ca iti amintești anul in care voiam sa ne ducem la o preselecție pentru o emisiune de Sf Valentin cu 2 colegi de clasa, asta pe la 12 ani :))

Am intrat acum pe FB si evident ca a fost V'day Madness , uni pro alți contra, aia care sunt pro desigur sunt într-o relație si au motiv de sărbătoare, iar aia contra evident sunt singuri, Acum sincer nu știu care dintre cele doua grupuri exagerează mai mult, dar o sa-mi înclin pălăria către cei de la mijlocul barierei cărora pur si simplu nu le pasa .Sunt doar 24 de ore, care pentru uni contează mai mult având 'un valentin' , iar pentru alți aparent contează si mai mult pentru ca sunt siguri si parca azi isi aduc aminte mai mult ca niciodată.Cred ca am mai vorbit despre asta si cu alte ocazii, nu toți putem aveam același lucruri, pentru ca ar fi tare plictisitor si este foarte important sa ne bucuram de ceea ce avem acum. De exemplu eu chiar acum ma bucur de niște after eight cu Andreea ;)

Toți ne dorim dragostea, dacă imi amintesc bine, e chiar ceea ce cautam, asa ca de ce sa nu ne placa o zi in care totul este despre iubire...? Doar pentru ca nu aveam o relație ? C'mon ! Asta nu e un motiv, sa urăști o zi dedicata dragostei, știm prea bine ca sunt atâtea relații care par minunate din exterior, dar in interior sunt departe de a fi perfecte.

Pentru gustul meu, e o zi prea siropoasa, prea multe inimioare si dulcegării...dar parca are ceva deosebit ce strălucește si fără ajutorul dulcegăriilor si al inimioarelor, faptul ca șeful meu m-a sunat sa-mi ureze 'bon st. valentin', faptul ca Vittorio ii ia in fiecare an trandafiri maica-mii de când s-au căsătorit, faptul ca părinții Andreei si-au urat la multi ani de Sf. Valentin după 30 de ani de căsătorie, faptul ca de aproape o săptămâna oamenii isi fac quiz-uri pe FB 'who will be your valentine?' si le-au postat pe wall, l-au făcut pe acest Valentin deosebit ;)

P.S: partea a doua peste 10 zile, de Dragobete!


3 comentarii:

  1. Eu una.. abia astept partea a doua :X You just made my day :X:X:X:X:X
    Si astept palaria plecata :X
    love u my dear.. si Happy Valentine`s Day !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu, eu nu prea am amintiri speciale de sf. valentin cu baieti... mai mult cu voi, ehehe. Si nici azi nu l-am sarbatorit cu inimi si mult roz. I kissed my boy and told him that I love him, si parca a fost suficient :)

    RăspundețiȘtergere