24 feb. 2011

E Dragobetele !!!

Stiu eu pe cineva care o sa faca crize cand o sa vada cu ce imi ocup eu timpul in loc sa muncesc la textele pentru brsoura (resipra Stefan, ca azi ti-am facut rost de parola, o sa ai si textele mai spre seara asa, noroc ca acum se întunecă mai tarziu si am si eu mai mult timp)

Cica 'Dragobetele saruta fetele!' asa ca fetelor faceti rost de ceva sarutari astazi ca sa pastram cumva traditia sau de sarutul celui iubit, cum vreti ! am incredere in voi ! Eu am amânat aceasta zi pentru maine!
Am primit si ghiocei de la o clienta, care s-a intors foarte multumita la magazin, pe care cica pot sa-i pun la o icoana si sa fac farmece de dragoste , asta am citit pe net :)) o sa introduc aceasta vraja in cartea mea de acasa :))

Sincer nu stiu de ce exista rivalitatea asta intre Valentin si Dragobete si de ce sustinatori lui Drago' il urasc atata pe Valentin, pentru ca aia a lu' Valentin nici macar nu stiu de Drago', eu zic ca nu e nimic rau in a sarbatorii iubirea de doua ori in aceiasi luna, adica ai ocazia sa-i spui celui drag ceea ce ai uitat sa-i spui pe 14 pe 24 :) Acum din punctul meu de vedere Drago' e cam strict asa...e cam traditional, e cam romanesc, nah nu toata lumea iubeste romaneste, intr-o lume in proces de globalizare, lumea iubeste mai mult international, decat national. Asa ca il sfatuiesc pe Drago' sa-si faca un up-grade de 2.0 si sa fure de la concurenta cu Valentin niste idei, pentru ca are nevoie. Acum oamenii iubesc modern si international. Poate ar trebui sa declaram februarie luna iubirii si asa s-ar mai simplifica treaba, adica nu inteleg de ce avem luni dedicate doar bolilor si lucrurilor rele, zic sa avem si o luna dedicata iubirii. Si nu doar a iubirii dintre un el si ea, ci a iubirii in sensul general, pentru ca ne iubim si prietenii, prietenele, parintii, familia, copiii, etc. Ah chiar mi-am amintit, am vazut la RuRu pe fb ca portughezii sarbatoresc in luna februarie ziua prietenelor si a prietenilor ! Deci ei sunt cu un pas inaintea tuturor, au inteles ca in afara de iubirea de cuplu mai exista si iubirea de prietene !!!



Hai sa va arat si o poza fff tare care mie imi place MAXIM !!! Si arata cat de international iubim intr-un mod traditional ;) Richard si Iulia va pup si cum zicea Mircea Radu in vremurile lui bune 'Iubiti-va mult!'

Si 'La multi ani de Dragobete!'







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu