28 mar. 2011

Energie elctrica - coup de foudre


Dupa ce mi-a zis Lully ca nu am mai scris de mult pe blog, am zis sa iau atitudine si sa mazgalesc o hartie electronica cu niste ganduri si chestii ce s-au intamplat recent (aproximativ).

Primul trimestru al anului tocmai a trecut, am schimbat si ora, lucru ce nu ma bucura deloc, pentru ca asta inseamna ca eu azi m-am trezit la ora 6 !!! In fine am alergat pana la gara, ca in fiecare luni dimineata cand plec la munca, am descoprit inspumata toata ca IAR nu am priza in tren ca sa-mi pot butona laptopul si telefonu in voie pana la destinatie, am zis cele necesare mai pe silent, mai cu voce tare, ca oricum sunt singura in compartiment. Cred ca asta cu priza e un blestem al unui om ce se tot mira la mine acu' ceva vreme ca stau pe mess in tren de pe laptop, adica ceva de genul 'in tren exista priza?', 'Normal ca exista, i-am zis eu enervata, ce crezi ca traim in copaci?' Mmmmh nu as putea sa mai fac aceiasi afirmatie in aceasta dimineata cand ma simt ca-n copac pentru ca nu am unde sa-mi incarc telefonu. Suntem dependenti de energie electrica !!! Pai cate injuraturi cred ca si-au luat oamenii aia de la Earth Hour pentru impertinenta lor de a cere ca voluntar s a ne oprim lumina o ora, pai cum una ca asta ? Mai ales ca era si meci, deci practic astia de la Earth Hour au caluculat exact cand juca super echipa Romaniei si au incercat un complot ca sa nu se uite lumea, eu cred ca au incercat sa le faca un bine si sa nu se mai faca de ras in direct ci doar in reluare. Acum cateva saptamani intr-o duminica am ramas aproape toata ziua fara curent electric si ce sa zic, a fost o zi tare lunga, nu neaparat ca m-as fi plictisit ci pentru ca 'aprindeam' luminica de fiecare data cand intram intr-o camera si e destul de frustrant sa vezi ca nu se aprinde, si nici nu am putut sa plec de acasa sa ma bucur de lumina Mall-lui de exemplu pentru ca ii asteptam pe aia de la Electrica (ca pana de curent era doar la mine) care evident ca au venit dupa 8 ore, 8 ore in care mi-am dat seama ca iubesc energia electrica si ca sunt dependenta de ea. Iar dupa pana asta de curent la cateva zile frigiderul meu a decis ca nu vrea sa mai congeleze, respectiv raceasca, uite asa s-a suparat el, credeam ca nu voi putea trai fara frigider, m-am inselat ! Pot trai foarte bine , singurul lucru care imi lipseste e mersul la supermarket si umplutul cosului cu n produse de care nu am nevoie, dar pe care le puteam stoca in frigider in speranta ca intr-o zi le voi manca. A venit si un meserias si a incercat sa-l repare, a functionat cateva zile si dupa iar s-a oprit.

Cred ca oamenii mai sunt dependenti si de sex nu doar de energie elctrica, Sex, afectiune, atractie, saruturi furate, placerea de a fi dorit creaza dependenta. Si cui nu-i place sa se simta dorit ? E un altfel de energie de care avem nevoie, bine ca pentru fiecare persoana in parte se materializeaza diferit, sunt oameni care gasesc placerea doar in one night stand-uri , alti doar in iubiri platonice, alti in relatii serioase. Iar pentru oricare combinatie rezultate par sa fie acelasi...dorinta si placere.
Problema mea e ca uneori, te abati de la planul asta, cum am facut eu, am facut eu o combinatie in mintea mea si m-am cam indragostit de individ...si uite asa am complicat planul, ca atunci cand esti indragostit altfel se vad lucrurile, stiti voi cu fundite si inimioare :) adica nimic rational! 'Pai si individu'?' ar fi intrebarea mea, ce vrea individiu? Pai nu prea stiu, ca e barbat :)) ca nah nu puteam sa ma indragostesc si eu de o femeie :)) Iar comunicarea dintre barbati si femei este splendida si lipseste cu desavarsire !!! Asa ca nu prea stiu ce-i in capul individului. (am zis individ de prea multe ori in ultima fraza :)))) Cred ca suntem de acord ca ceea ce i se pare normal unei femei este anormal pentru un barbat si reciproca evident este valabila si uite asa o serie de conflicte, utile, inutile nu as putea zice. Iar cele o mie de ganduri ale mele au trecut prin toate fazele posibile : furie, negare, resemnare , ba mai ca imi venea sa-i trimit o scrisoare si sa-i zic 'mai barbatule imi place de tine, mult!' Sa-i ceri unui barbat sa te asculte (inteleaga) e ca si cum i-ai cere unei femei sa nu-si mai cumpere pantofi ! Oricum inca nu sunt obiectiva in aceasta poveste, mai am de asteptam vreo saptamana....

.... o saptamana lunga de munca in care singura energie disponibila o voi gasi in cafea si red bull :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu