15 mar. 2011

Gânduri de primăvară ...

Nu doar ca nu am avut timp sa mai scriu, nu e o scuza foarte buna, doar ca de fiecare data cand incepeam sa scriu, dupa primele fraze ma opream.
Trebuie sa le mulțumesc fetelor pentru o super zi de naștere cum nu am mai avut de ceva ani, de când am considerat eu (prostește) ca un bărbat te poate face mai fericita decât prietenele si l-am lăsat (din nou prostește) sa se 'ocupe' el de acest eveniment important pentru mine. Evident ca in fiecare an m-a dezamăgit, însa nu vorbim despre lucruri triste pentru ca anul asta s-au ocupat dragele mele prietene si a fost o zi de neuitat, ce a durat 3 zile si 3 nopți ca-n povesti, de fapt a durat doar 3 zile si 2 nopți pentru ca a 3 a noapte in care trebuia sa ieșim, eram atât de obosite încât am hotărât sa sărbătorim prin somn :) Si mamei mele trebuie sa-i mulțumesc pentru ca m-a adus pe aceasta minunata lume(pe care încă încerc sa o înțeleg) si evident m-a crescut, asa ca 'mulțumesc, mami si mi-ar fi plăcut sa fi aici!' Au lipsit câteva persoane dragi evident, ca deh nimic nu e perfect, dar le-am avut totuși alături de mine prin intermediul undelor si normal ca vom petrece atunci când vor fi din nou pe plaiurile mioritice, Ru-ru, Denisa si Diana va pup dulce si imi e tare dor de voi !!!

Trebuie sa le spun femeilor pentru ziua lor ce a trecut, de fapt a noastră: 'la multi ani, femeie!' Cred ca știți fiecare in parte ca sunteți pur si simplu minunate, doar pentru simplu fapt ca sunteți femei si nu aveți nevoie doar de o zi pe an pentru a va simiți asa, ci in fiecare zi a anului ar trebui sa stiti si sa simtiti acest lucru....

De muncit, am muncit destul de mult in ultimul timp, dar pe lângă munca, am avut timp sa ma bucur si de lucruri cu care nu te întâlnești in fiecare zi si pe care le apreciez cum pot eu mai mult, iar pe lângă lucruri, câteva lecții de viata ce m-au ajutat sa înțeleg, dar in același timp sa-mi pun alte o mie întrebări despre oameni. Suntem diferiți, avem nevoii diferite si poate e minunat, dar cred ca e timpul sa încetam sa-i mai judecam pe ceilalți pentru ca nu sunt ca noi. Altruismul nu înseamnă sa-i ajuți pe ceilalți fără voia lor, altruismul înseamnă sa te ajuți pe tine fără sa-i deranjezi pe ceilalți ! Fiecare cu pasarelele lui deși uni au stoluri :)) si oricât as încerca sa nu-i bag in seama , au ei asa un stil sa-mi apară in fata si sa mai si deschidă gura obsesiv, în fine noroc cu fondue au chocolat ca reușește mereu sa îndulcească atmosfera.
Poziția sociala (asta dacă mai exista asa ceva in zilele noastre) si\sau averea, nu oferă calitate omului ce le poseda, mi-as dori ca acest lucru sa fie înțeles de toată lumea, știu ca nu o sa se întâmple vreodată si din aceasta cauza o sa mai lovesc de tot felul de oameni cu sânge albastru , doar ca acum am început sa ma amuz pe seama lor, înainte ma mai revoltam asa in interiorul meu.

Nimic nu e întâmplator, si parca tot ce se întâmplă urmează un curs firesc si ar fi bine sa nu-l deranjam nicicum si sa profitam din plin de fiecare oportunitate ce se așterne in fata noastră, chiar dacă la început ea nu arata a ceva concret !

Cred ca am inceput sa-mi scot de la hiberbare toate sentimentele odata cu cele 20 de grade ce stralucesc deasupra Bucurestiului sau a Brasovului ( ca sunt cand colo cand aici) si ce credeti ? e un haos total, as plange, as rade si as mai plange iar ca sa pot rade din nou...dar sunt fericita! Am avut parte de o remarca referitoare la fericire ce m-a pus pe ganduri si m-a facut sa-mi dau seama o data in plus ca ceea ce conteaza e chiar ACUM ! Nu stiu daca o sa reusesc sa o citez exact, asa ca o sa fac un mic rezumat 'lucrurile marunte ce iti aduc fericire de scurta durata sunt superficiale' continuarea cred ca era ceva cu fericirea absoluta! Ce sa zic, eu am mai încetat sa caut fericirea absoluta de când am studiat intens in liceu 'Pâlnia si Stamate', ca atata a cautat el nirvana aia, pana s-a sinucis...asa ca mi-am zis eu la vremea respectiva, ca nu cred ca merita sa cauti ceva ce nu exista si sa te mai si sinucizi pentru ca nu o gasesti cand exista in jurul nostru atat de multe lucuri simple (poate superficiale) ce ne pot aduce macar un gram de fericire. Accept oricand gramul ala de fericire in locul unei căutării lipsite de fericire. Si nu cred ca este totusi corect sa le numim superficiale, lucrurile ca : un prieten ce isi aminteste de tine dupa cativa ani, adorabilul gust al ciocolatei, supa plina de tăieței a bunicii, un sarut furat intr-o noapte tipului de care iti place, sunetul asta al primaverii ce se aude de peste tot zilele astea, sacrificiile ce parintii le-au facut si le fac pentru noi pentru a ne vedea fericiti...NU CRED ca sunt lucruri superficiale...poate sunt scurte reprize de fericire, dar pentru mine reprezinta totul ! si ma bucur de ele de fiecare data cand am ocazia !!!

Fericirea de a fi pur si simplu aici !



UPDATE : am uitat sa-i multumesc lui Stefan pentru floricele !!! Merci Fane!!! Si te astept sa mai mancam chestii care nu iti plac :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu