5 mar. 2011

Joyeux anniversaire Adriana!


Tinand cont ca este 7 de dimineata, ca nu am dormit deloc, ca am sarbatorit toata noaptea si ca nu sunt tocmai treaza.. voi fi tare scurta. Dar mi-era imposibil sa adorm fara sa scriu un post special.. asa.. ca un mic cadou pentru printesa mea.
Te iubesc taaaare mult cherie.. ma bucur ca te-am cunoscut (acum 2 ani fara 6 zile), ma bucur ca esti parte din viata mea, ma bucur ca te vad zilnic.. ma bucur ca ma pot bucura alaturi de tine, ma bucur ca iti pot sterge lacrimile atunci cand e nevoie. Imi esti sora, prietena, confidenta, profesoara, vrajitoare.. as putea sa scriu pana maine la lista asta :))
Iti doresc sa ai parte de tot ceea ce iti doresti, de tot ce e mai bun pe lumea asta, sa fii fericita, iubita, sanatoasa. Sa iti indeplinesti toate visele, si sa ajungi acolo unde meriti (nu ma refer la cazanul fierinte, cu sauna, masaje cu furca si impachetari cu smoala). Eu voi fi tot timpul alaturi de tine, indiferent de situatie.
Si partea cea mai simpla.. "La multi ani!"



Un comentariu: