30 mar. 2011

Oare visele chiar inseamna ceva?

De cand ma stiu, mi-a placut sa cred ca visele pe care le am in fiecare noapte si de care imi amintesc dimineata au o semnificatie, bine ca de obicei la mine toate semnificatiile sunt pozitive. Ca sunt vise frumoase, ca sunt vise urate, la mine sigur inseamna ceva de bine :) Insa cele care imi plac cel mai mult sunt cele care chiar se intampla dupa ce le visez, cele bune desigur, ce-i drep subcontientul meu sau partea creierului meu care se ocupa cu visele e destul de, cum sa zic, visator si super optimist, adica in afara de cateva cosmaruri pe care le am de cand ma stiu cu oameni fugarindu-ma (care de obicei sunt ori nazisti ori comunisti ori chinezi :| ) nu prea am cosmaruri si oricum si in cosmarurile astea oamenii astia nu ma prind niciodata deci creierasul meu e setat pe 'happy end' la capitolul vise.

Intrebarea mea e daca visele chiar inseamna ceva? Altceva decat aberatiile din cartile de vise, dictionare si alte porcarii online? De ce zic aberatii, pai de exemplu, acolo tot ce visezi e de rau , daca te visezi mireasa - mori ! daca visezi ca ai copii - nu e bine, mai ales daca e fata ! daca e baiat scapi mai ieftin ! daca visezi ca te scalzi intr-o apa albastra si ca e soare si frumos - e nasooool rau de tot ! trebuia sa te visezi intr-o apa tulbure :)) mda si lista cu aberatii poate continua.

Oameni, eu visez foarte multi oameni, pe care ii cunosc desigur, dar si pe care nu ii cunosc gen GuessWho , da deci l-am visat vreo 2 nopti la rand si de fiecare daca era Revelionul, evident ca era gagicu' meu in vis, iar in primul vis faceam Revelionul cu fostii colegi de liceu (deci oameni pa care ii cunosc) si in al doilea eram cu Andreea si Lully.... bine e adevarat ca in al doilea vis GuessWho era cand el, cand individul din cealalta postare :)) mda interesant am zis eu de dimineata cand m-am trezit .
De cand m-am despartit de A. adica de 7 luni, l-am tot visat(nu des slava cerului)...si de fiecare data cand il visez, vine la mine si vrea sa ne impacam si de fiecare data ii zic ca nu mai vreau si ar fi bine sa mearga inainte asa cum am facut-o si eu . Bine cine il cunoaste pe A. stie ca el a mers mereu inainte, doar ca pe muuulte drumuri paralele. Deci creierasul meu e ascultator si viseaza ceea ce trebuie, mai ales in ceea ce il priveste pe A.

Sex, eu visez uneori ca fac sex,  de cele mai multe ori cu cine trebuie, alte ori si cu cine nu trebuie, gen : lully sau denisa sau andreea :)) La capitolul asta pot sa zic ca subconstientul meu e un pic bolnav si neascultator :)) Dar totusi placut, pentru ca uneori visez ca am orgasm in vis , desi sincera sa fiu nu pare a fi doar un vis :)) Hai fetele din randul din spate manutele sus ca stiu ca si voua vi s-a intamplat nu va rusinati, mie mi se pare super normal si interesant si ar trebui sa ne consideram norocoase, pentru ca sunt femei care nu au orgasm nici macar treze cu atat mai putin adormite ! De cele mai multe ori cand visez chestia asta dorm singura, mi-ar placea insa ca o data sa fie si cineva langa mine sa-mi spuna daca ma manifest in vreun fel si fizic :)) iar atunci o sa fiu convinsa ca e pe bune :))

Visele mai sunt si un loc perfect de intalnire cu oameni pe care nu i-ai mai vazut de mult timp si de care ti-e dor sau cu oameni care nu mai sunt printre noi...sau oameni cu care sunt certati si nu avem curajul in viata reala sa ne cerem iertare insa in vis suntem din nou cei mai buni prieteni...

Un amestec de sentimente, ceea ce ai facut in timpul zilei, imagini mai vechi, ultima voce pe care ai auzit-o, cei pe care vrei sa-i vezi, versurile unei melodii, sunete ciudate, lucruri de care iti e frica sau lucruri care te fac sa razi cu gura pana la urechi, gustul de ciocolata, o masa copioasa, dorinta de miscare, fuga sau libertatea...asta inseamna pentru mine un vis, iar dimineata ii dau cele mai frumoase nuante posibile !


4 comentarii:

  1. Am notat aia cu "fac sex cu (...) denisa". O sa vedem ce-i cu visele astea cand ajung pe acasa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. pai cumetro...visele astea le avem si cand erai acasa , ca atunci au inceput :))

    RăspundețiȘtergere
  3. mama, parca as fi scris eu postul asta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. btw, Adriana, si eu te-am visat de vreo cateva ori... te-am visat cand am dat de blogul asta, venisem la tine la serviciu si mi-ai facut cunostinta cu colegele, cu sefa etc. mi-amintesc si acum visul, cu lux de amanunte. :)

    RăspundețiȘtergere