7 dec. 2010

Oprah time

Ce stiu eu despre Oprah? Pai știu ca e frustrata ca e grasa si ca nu poate sa slăbească, adică asa am auzit, poate nu e adevarat, in rest stiu ca face emisiuni cum le făcea Teo, sau ma rog Teo le făcea ca Oprah. In fine ideea e ca nu stiu foarte multe despre ea si nici nu ii urmăresc emisiunea pentru ca imi imaginez ca sunt pline de americani si ale lor idei, care de multe ori ma fac sa-mi rup paru' din cap si cum nu am mult par am zis sa evit astfel de crize. In seara asta am dat pe Euforia si era invitata Teri Hatcher cea care o joaca pe Susan Mayer in 'Neveste Disperate' si am lasat o clipa sa vad despre ce e vorba ca un fan 'Neveste Disperate' ce sunt. Si am avut o surpriza placuta...o emisiune despre cum femeile sa se simtă bine in pielea lor, iar ceea ce vedem la televizor, adică vedetele pe care le vedem sunt o simpla imagine a unor retușuri si nu sunt reale. Iar asta a încercat Teri sa facă printr-un filmuleț, făcut de ea, cu telefonul, când se trezește de dimineața, fără machiaj cu parul vâlvoi, ca orice femeie obișnuită. Pleacă la studioul de filmări si filmează in continuare cum 5 oameni o transforma in Susan Mayer prin muuuult machiaj si mese de par. Apoi revine acasă isi da iar machiajul jos si redevine o femeie normala. WOW. Nu m-am așteptat la asa ceva!!! Mi-a plăcut foarte mult si curajul, cred ca puține vedete au curaj sa facă chestia asta!!! Sincer nici nu ma interesează dacă exista vreo strategie in spatele acestui lucru, tot ce ma interesează e mesajul transmis... Ce vedem la televizor sau prin reviste sunt doar imagini si ca este inutil sa-ti dorești sa fi asa pentru ca asa ceva ce nu exista ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu