31 dec. 2010

Sper ca anul 2011 sa fie cel mai bun an posibil !!!

Ce ar mai fi blogu' asta fără un post in ultima zi a anului, ca asa se obișnuiește e posibil sa intre chiar in cartea aia cu superstiții si obiceiuri de Anul Nou.  

Mai sunt doar câteva ore din anul asta...la mine in cartier deja se aud bombe, miroase a fripturi, iar eu mi-am pus bigudiu-rile in par si am atârnat vâscul de o lustra :)). A fost un an bun? Cu siguranța a fost un an pe care nu-l voi uita curând si sunt atâtea lucruri care s-au întâmplat in acest an si de care vreau sa ma lovesc si in anul următor...S-au întâmplat si 'nasoale' din care am avut ce sa învăț si de care sper sa nu ma mai lovesc :).

Asa ca despre 2011...numai de bine!!! Sper sa avem toți un an de nota 10 !!! Si cum imi place mie sa spun, SA FIE CEL MAI BUN AN POSIBIL !!! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu