25 sept. 2010

Cleaning love

Azi, ca in toate zilele din săptămâna asta, m-am trezit la ora 8, plina de energie! Asa ca m-am apucat de făcut curat in casa (mami cred ca e foarte mandra de mine când citește aceste rânduri !) Eh nu va speriați, nu am sa scriu despre cum fac eu curățenie in casa, ar fi prea plictisitor...

Făcând curățenie si prin sertare, prin hârtii, am dat peste un text foarte interesant, doar ca nu mai știu cui ii aparține, sau unde l-am găsit inițial (ignoranta asta ) probabil într-o carte pe care am citit-o ca altfel nu îmi imaginez cum l-as fi putu scrie pe o hârtie :), dar suna cam asa :


"Te iubesc :
Cand putem trai impreuna pe mai multe planuri,
Cand ne place sa dansam, sa facem dragoste sau sa cantam,
Cand indraznim sa exploram lumea exterioara si interioara,
Cand putem cauta impreuna cu cativa prieteni
Cum sa depasim frontierele vietii,
Sa discutam si sa ascultam liniștea
Sau sa ne bucuram impreuna de parfumul florilor,
Sa radem sau sa ne privim fara a rupe tacerea,
Cand putem vibra in gradinile noastre secrete,
Cand relatia noastra devine panoramica,
Cand pot s –ti spun totul, fara sa ma simt obligat,
Cand, atunci cand ma iubesc, ma poti iubi si tu
Cand, atunci cand te iubesc, te poti iubi si tu,
Cand recunosc in tine cealalta jumatate a mea,
Cand traiesti singura la fel de bine ca atunci cand esti cu mine,
Cand poti sa ma consolezi atunci cand sunt trist,
Cand pot sa te ajut atunci cand intri in panica,
Dar si atunci cand esti suparata ca nu corespund asteptarilor tale si te infurii
Eu pot in continuare sa te iubesc,
Chiar si-atunci cand tu nu ma iubesti,
TE IUBESC inseamna intr-adevar TE IUBESC."

Dupa ce am recitit textul mi-am dat seama ca si dragostea ar avea nevoie de o curățenie generala ! :)











sursa foto:http://www.flickr.com/photos/missnita/509770294/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu