23 sept. 2010

"Scrie tu despre cum a cedat Facebook-ul!"


Pai, daca am primit impulsul, hai sa il fructific.
Da, e oficial, pana si facebook-ul a obosit! La aceasta ora timpurie din noapte, nu avem acces la minunatul site. Ce facem fara FB? Pai, sa vedem.. dupa ce trecem de socul.. nu merge?!?!?!!?!? de ce nu merge?!?!?!!?!? ne gandim ca ne-am putea lipsi de el. Si uite asa ajungem la concluzia ca in seara asta nu vom vedea nicio poza, nici noua nici veche, nu vom rade pe seama nici unei pitipoance, nu ne vom distra cu prietenele lasand comenturi de toooaaate felurile, nu vom face nimic. Putem sa stam cu mainile in san si sa ne holbam pur si simplu la calculator. Sau putem sa analizam putin situatia si sa gandim rational: CAND A DEVENIT FACEBOOK-UL ASA IMPORTANT IN VIATA NOASTRA?!?!?!
Mai avem variante.. blogul lui Badea.. sau al lui Bendeac.. sau al altui plictisit/plictisitor "monden" care o mai avea blog.
Inca mai exista HI5 (am verificat eu azi, e pe bune).
Pana isi face curaj sa functioneze din nou si sa bucure sufletele atator oameni :)) hai sa ne gandim cum ne distram cand navigam de zor.. Ieri spre exemplu, am descoperit ca FB-ul face lumea mai mica. Poti gasi pe oricine, chiar si pe cine nu vrei. Ii povesteam Adrianei despre o pitzi din mama in fiica, ucenica la cea mai veche meserie descoperita pana acum (ma refer la datul cu sapa logic, nu e cazul sa va zboare mintea). Nu vreti sa ii stiti povestea ca e deja celebra, aceeasi de ani intregi, dar cu alte personaje. El iubeste, ea profita, el mototol, ea profita, ati inteles ideea. Si ghiciti ce?!?! A naibii coincidenta a facut ca doar la cateva ore.. sa ma mir intamplator de o zana goala..unde ?!?!? unde?!?!? de Facebook logic. Dap, era aceeasi.. si v-ati prins.. FB-ul este de fapt un magician care a intrat acum in greva.. e si el solidar cu cei carora li se scad salariile.. si nu vrea sa mai functioneze.
Ma opresc pentru ca trebuie sa stau si sa ma mir.. nu imi vine sa cred ca am scris un post despre faptul ca FB-ul nu merge?!?! Trebuie sa imi gasesc un hobby. Dar promit ca nu mai scriu pana nu am ceva de zis.
Lipsa de ocupatie dauneaza grav. Va poate face sa ii plictisiti pe altii :) asa.. ca mine .. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu