21 sept. 2010

Girls.. always have fun


In ultima vreme se pare ca e un "must" sa fii in trend.. asa ca.. m-am gandit si eu sa intru in randul lumii.. cum era mult prea complicat pentru mine sa creez un blog proaspat (abia am aflat de unde vine "gmail") m-am decis sa devin "sponsor" (rad in sinea mea cu maaare pofta de aceasta denumire.. interesanta).. asa ca.. mi-am stresat prietena mult iubita sa ma integreze si pe mine in randul oamenilor..cu sau fara cont gmail.. (prietenii stiu de ce trebuie sa rada cand vor auzi de acest minunat cont de mail). Si nu.. blogul nu se va numi.. popa..si turcu..si podeanu :)) ar fi mult prea alambicat..
Dar gata cu atatea introduceri.. sa trecem la lucruri mai interesante.. gen.. cum petrec trei prietene o minunata si plictisitoare seara/noapte de luni..
Pai.. hai sa incepem cu inceputul.. se dau trei bucati vrajitoare.. trei calculatoare.. trei conturi facebook.. un blog.. si ceea ce se numeste o minune dumnezeiasca pentru niste oameni plictisiti.. net.. si daca mai punem ca este si wireless si ca nu trebuie sa ne batem cu facaletul.. tigaia.. telecomanda sau ce ne-ar mai pica in mana..pentru fir, restul este de inteles.. uite poza asta.. nu, nu..uita-te la asta micu`..ia uite cum s-a tuns asta.. si ce simpatica e asta.. dar televizorul.. de ce merge singur? si as putea continua toaaaaata noaptea.. pentru ca putem sa facem asta ore intregi.. si partea interesanta e .. ca noi chiar ne distram :))
Gata pentru azi.. ies din febra scrisului sa ma alatur fetelor.. nu vreau sa pierd nimic :D.. dar... acum ca mi-am dat seama ca imi face placere sa scriu.. nu mai scapati de mine ...

Un comentariu: