2 ian. 2011

2011 Anul Iepurelui

Pe 3 februarie începe anul iepurelui de metal, asta în zodiacul chinezesc. Nu sunt eu vreo fana a zodiacului, nu prea cred in zodii, dar asta cu anul mi-a atras atenția, pentru ca anul in care m-am născut eu, este tot al iepurelui...si mai interesant e ca vine o data la 12 ani, iar un ciclu complet are 60 de ani, doar ca eu sunt născută in anul iepurelui de foc. Ah si zodia mea in zodiacul chinezesc este tot iepure...deci e foarte interesant...eh normal ca am înnebunit google-ul si am citi toate articolele cu previziuni astrologice pentru acest an ce urmează sa înceapă într-o luna... numai de bine ! ca toate previziunile astrologice dealtfel :)) Eh nu o sa dau copy si paste la tot ce am citit si nici nu o sa va zăpăcesc cu rezumate, dar am sa va arat o poza draguță, care arata trecerea de la anul tigrului la cel al iepurelui :

Sper totuși ca iepurele nu a mâncat tigrul :))

Un comentariu: