3 ian. 2011

Clubul vrajitoarelor si in 2011


Oricat as incerca, se pare ca nu pot sa gandesc un post inteligent. Neuronul meu (care inca hiberneaza dupa week-end) nu colaboreaza si nu vrea sa imi dea cateva idei mai bune, desi planul era ca primul meu post pe 2011 sa fie unul genial, « sa arunce audienta in aer »(am incheiat citatul). Poate in 2012 voi avea mai mult succes J

Acum nu pot sa ma gandesc decat la faptul ca este un nou an.. un nou inceput.. Ca petrecerea de sfarsit de an a fost criminala. Ca am avut langa mine exact persoanele care trebuiau sa fie acolo. Ca inca sunt mahmura, mi-e somn, lene .. si fac planuri. Nu marete.. doar indraznete. Anul asta, fara compromisuri, retineri sau dezamagiri. Fara regrete. Atat. Restul.. va veni de la sine. Si daca lucrurile se vor incapatana sa nu fie cum vrem noi, vom face tumbe, rotocoale sau vrajitorii pana cand toate dorintele noastre si ale celor dragi se vor implini. Nu degeaba suntem un club al vrajitoarelor. Ne luam matura, palaria si bagheta.. si ne facem datoria J in aceeasi formula ca si pana acum : Vraji sefa (Adri) se ocupa de gestionarea tuturor problemelor. Asistenta Vraji, (Lulu) ajuta. Vraji Mic (adica eu) invata din zbor. Vrajitoarele din deplasare (Baila si Deny Bitch) ne incurajeaza si ne sustin.

Ca sa fac un bilant al anului trecut (asa cum face toata lumea de altfel J).. nu pot sa ma plang. Am cateva pareri de rau, cateva regrete, dar si multe bucurii. Nu a fost un an usor, as putea spune ca a fost chiar cel mai solicitant si epuizant an de pana acum, dar nu am fost singura. Asa cum nu voi fi nici anul asta. Si asa cum mi-am dat seama (nu demult si nu intr-un mod placut) ca nu vreau sa imi las prietenele singure atunci cand au nevoie de mine.

A fost un an in care am invatat multe. Am invatat, sau mai bine zis am fost invatata sa am increde in mine, si intr-o oarecare masura, in ceilalti. Am invatat ca prieteniile au un rol mai mult decat important in viata. Am iubit, m-am bucurat, am plans, am ras. Am trait ca orice alta persoana. Am gresit si am invatat din greseli. Am facut planuri.Unele le-am indeplinit, altele nu. Am invatat ca niciodata nu e prea tarziu sa schimbi ceva in viata ta daca iti doresti asta. Trebuie sa ai curaj si sa indraznesti.

Si din ora in ora mi se demonstreaza tot mai mult ca schimbarea e buna. Ca a avea curaj sa iti infrunti trecutul, sa deschizi ochii bine si sa traiesti prezentul pur si simplu te face sa te simti al dracu de bine. Nu credeam ca o sa am o satisfactie atat de mare sa sterg un numar de telefon, un id de mess si sa inchid un capitol din viata mea (care de altfel trebuia incheiat de muuuulta vreme).Dar nu-i nimic.. invat sa ma bucur din mers de placerile varstei. Recuperez timpul pierdut.

Deci cum spuneam.. inceputul lui 2011 e total diferit de toate celelalte inceputuri ale anilor trecuti. Pentru ca inca din prima clipa, de cand a batut ceasul ora 00 :00, a insemnat schimbare. Si e abia inceputul..

Asa ca.. sper ca toti sa va bucurati din plin de anul asta si de tot ce va ofera el ! Eu asa voi face J)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu