3 ian. 2011

In (ne)atenția fumătorilor...

Stimați fumători, pe aceasta cale vreau sa va anunț, ca ma plictisiți, de fapt o sa-mi permit sa vorbesc si in numele altor nefumători ca mine, NE PLICTISIȚI !!!
Eu m-am saturat de figurile fumătorilor, care au impresia ca gestul, acțiunea de a fuma e ceva rupt din rai si absolut imposibil de imitat de noi restul muritorilor de rând, nefumătorii si absolut imposibil de înțeles complexitatea gestului. Pana acum niciun fumător nu mi-a oferit un răspuns logic la întrebarea 'de ce fumezi?'. Pentru ca da, fac un astfel de sondaj de când ma știu, si făcând o statistica a răspunsurilor pe care le-am primit de-a lungul timpului pe primul loc se afla răspunsul 'de stres' like wtf ?!? Cam cat de stupid e acest răspuns ? Destul, mai ales pentru ca fumul inhalat in plămâni sigur nu reduce nivelul de stres pentru ca dacă l-ar reduce, după prima țigare ati fi vindecați !!! Deci fumătorii nici măcar nu știu de ce fumează. Plictiseala ? Adică sa fim serioși cât de plictisit sa fi, încât sa te distreze niște fum inhalat in plămâni ? Si in plus ai nevoie de minim un pachet pe zi ca sa menții distracția :)
Sa nu ma înțelegeți greșit, eu nu am nimic cu fumătorii si nu am încercat nici măcar o data in viata mea sa conving un fumător sa se lase de fumat, bine poate i-am sugerat mamei mele sa o lase mai moale, pentru ca e mama si cu ea imi permit ore de teorie împotriva fumatului, însa cu restul cunoștințelor, prietenilor...cred ca niciodată nu le-am zis sa se lase...tot ce încerc eu sa fac e sa înțeleg, de ce fumează oamenii ? Asa ca pe aceasta cale, toți cei care au un răspuns bun si logic il aștept cu drag :) Am făcut si un experiment, sa-l numim asa, asta ca sa nu scriu aici, adevăratul motiv. Am fumat si eu, nu o data, nu de doua ori, de mai multe ori chiar...imi mai aprind câteodată pe la vreo petrecere câte o țigare, mai mult de dragul de a face si eu pe interesanta si nici de cum pentru gustul de rahat sau pentru fumul odios :)) si surpriza a doua zi când ma trezesc nu sunt nici dependenta si nici nu simt o nevoie arzătoare sa-mi aprind o țigare :)) Deci pe lângă meseria de fumătoare pasiva am încercat-o si pe aia de fumătoare activa ocazional o data pe luna, si mi-a întărit ideea ca fumătorii sunt full of crap si plini de figuri !
Iar de acum încolo puteți sa ma înțelegeți greșit. Da am o problema cu fumătorii (cu riscul de a ma contrazice într-un singur post) nu ca fumează si pentru ca : nu sunteți mai speciali decât restul si nici nu salvați planeta prin aprinderea de țigări la fiecare 10 minute, iar dacă fumatul este interzis in anumite locuri publice asta nu înseamnă ca lumea este împotriva voastră si nu trebuie sa alergați goi prin piețele publice in semn de protest. Lumea nu e împotriva voastră, am eu o vaga impresie ca voi sunteți împotriva lumii, adică sa fim serioși ce-i rahatu ala cu 'pauza de țigare' in anumite companii (anumite companii pe unde am lucrat si eu si am experimentat disprețul fumătorilor).La fiecare 5 minute in fiecare ora, se ridica unu' in picioare si zice 'hai bah ieșim la o țigare?' si ies.. toți aia care fumează...iar dacă unul dintre cei care nu fumează nu poate sa rămână la birou (pentru ca da, regulile sunt reguli si cineva mai tre sa stea si la birou) pentru ca are o urgenta sau pentru ca e pur si simplu al dracu' , se isca un întreg circ al discriminării fata de săracul fumător căruia i-a fost interzis dreptul la fumat . Dreptul la fumat ? Amice fumător, revino-ti, nu exista asa ceva, ca un drept la fumat...iar dacă tot ești atât de cool, ca deh ești fumător, si prin definiție ești cool...fi cool pana la capăt si abține-te !!! Esti la munca !!! Nu la grădiniță !!!

Depă
șind cadrul munca o sa trec la cadrul timp liber ... prin cafenele, baruri, restaurante... când nu mai au ce sa zică, isi aprind câte o țigare ! Ati observat ? Ca eu observ asta frecvent ! Oameni care fumează au impresia ca sunt mai interesanți...breaking news ppl : fumul de țigare nu iti creste nivelul de inteligenta, nu te ajuta sa faci o conversație mai reușita si nu te fac mai frumos, nici măcar nu te scapă de miile de frustrări pe care le ai si care cred ca te-au făcut sa fumezi in prima faza...cred ca mi-am atras destul de multe înjurături pentru un singur post :))

Ah era sa uit , fumătorii când mănâncă, nu suporta fumul de 
țigare, de fapt fumătorii nu suporta fumul de țigare nicăieri , ați observat ? ca eu am observat asta peste tot :)) Mmmmh dacă mi-as aminti cum se numește asta...ipocrizie sa fie oare ?!?

3 comentarii:

  1. :))) Trebuia sa ama astept la asta si uite ca m-a lovit:))) Imi place postul dar o sa mai am nevoie de ceva timp sa fiu de accord cu tine in calitate de actuala fumatoare care incearca sa se lase. Cand voi fii intru totul de accord iti voi da un vraji like.:D Pana atunci incerc sa ma conving ca fumatul nu e pentru mine:))). Si cu toate astea tot te iubesc:D:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. DAca ma intrebi pe mine, si chiara daca nu ma intrebi, o sa-ti dau un raspuns...eu cred ca esti mai puternica decat o tigare ! si de aici ar trebui sa inceapa intreg procesul de renuntare la fumat ! Ai observat ca nu ti-am zis caa vai nu poti sa te lasi sau vai ai aprins o tigare desi ai zis ca vrei sa renunuti...pentru ca nu de mine depinde...si nici nu te ajuta cu nimic daca dau eu din gura...totul depinde de tine !!! si mai lasa-le dracu ca avem pantofi de cumparat :)))) te pup si te iubesc iubita mea :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pantofi? :D Rosii.. negrii.. multicolori :D Uh.. Pantofi :X

    RăspundețiȘtergere