7 ian. 2011

URASC UGG AUSTRALIA !!!

In primul rău pentru ca sunt fffffff scumpe si in general urăsc lucrurile inutile si scumpe, lucrurile fără pic de valoare care costa cât o rata la mașină si nu aia de spălat vasele !
Apoi le urăsc pentru ca China Town nu doarme si scoate imitații pe banda rulanta in cele mai odioase culori si imprimeuri posibile si din păcate pentru retina mea, ele nu sunt purtate doar in China !!! Sunt purtate peste tot si sunt oripilata zi de zi !!!
Daca memoria mea nu ma înșeală, deși e posibil sa ma însele, eu am aflat de aceste UGG Australia de prin clasa a 10 a datorita prietenei Marga, care era clar înainte modei. Nu m-au pasionat nici atunci, nici acum nu ma pasionează, pentru ca iti fac un picior imens, am probat si eu o pereche de curiozitate si m-am simțit ca la circ si având in vedere ca am si alte variante de cizme, ce îmi fac piciorul normal si au si un preț normal, de ce sa ma sa auto-torturez ?

Apoi cuvântul Australia ? Voua ce va spune Australia ? Pe mine ma duce cu gândul la căldură...nisip...ocean...surf si Zac :)) Nimic nu ma duce cu gândul la frig si cizme, iar acest lucru ma face sa ma întreb dacă nu cumva australieni ăștia, când au făcut cizmele astea nu le-au făcut la mișto ?! Adică ei oricum nu le poarta asa ca le-au trimis la 'stupid americans si stupid europeans' care sigur le vor considera high fashion :)) E posibil sa bat câmpii si sa nu fie făcute in Australia, poate pur si simplu sunt făcute in SUA si ar fi trebuit sa se numească UGG AUSTRIA , țara unde se practica multe sporturi de iarna, iar forma cizmelor UGG aduce putin cu clăparii , doar ca cine sa mai facă diferența intre Austria si Australia , mai ales in SUA!

De ce nu am mi-am descarcat nervii pana acum pe UGG-uri? Pai pentru ca pana acum a fost cât de cât simplu de suportat la femei, doar ca acum le-am văzut si la bărbați...si e ceva odios ! Asa NU ! Deci nu, e ceva oribil, după ce ca bărbați au peste 40 la picior...cu UGG-urile au picioarele si mai mari si arata cum spuneam mai sus...ca la circ...Iar mie asa nu-mi place circu', nu îmi place când e la el in cort, dar ce nu imi place sa-l vad pe strada !!! Mai întâi le-am văzut la un tânăr, ce si le asorta si cu poșeta, asa ca nu m-am agitat prea tare sa nu zică lumea ca discriminez, dar când le-am văzut la Bendeac aseară, îmi venea sa iau foc...ceva hidos, UGG-urile bărbătești sunt hidoase, dar sa mai vi cu ele si in club...o fi fost Boboteaza ieri, dar nu era chiar atât de frig, mai ales in club ! eh poate a lu' Bendeac erau din noua colecție UGG by Jimmy Choo ;) si atunci  se explica de ce a venit cu ele in club :))

Un comentariu: