3 nov. 2010

Attraversiamo

Gata am văzut filmul mult așteptat (Eat, Pray, Love) ! Tre' sa fac si eu pe criticul de film , măcar o data. Aveam impresia ca filmul este făcut exclusiv pentru cei care au citi cartea, pentru ca dacă nu ai citit-o nu înțelegi nimic din film ! Defapt cred ca asta e si motivul pentru care câțiva critici de film frustrați si francezi se adunaseră ei într-o emisiune si ziceau ei ca filmul asta transmite mesaje nepotrivite ! Mda, știu prea puține scene de sex pentru publicul francez ! In fine, atat filmul cat si cartea sunt cat se poate de americane iar acest lucru nu este pe placului unui public asa pretențios ca cel francez , dar revenind la film...nu stiu de ce scenariul nu a urmarit firul acțiunii exact asa cum era transpus si in carte? Pentru ca asta era interesant si ar fi fost interesant si pentru cei care nu au citit-o!

Mi-a plăcut Julia Roberts, nu este una dintre actrițele mele preferate, dar in filmul m-a surprins plăcut (pe mine, marea critica de film :). Iar de bărbatul lu' Penelope Cruz nici nu vreau sa vorbesc, pentru ca nu am observat cum a jucat :) eram prea ocupata sa salivez, nu doar ca e el super hot dar mai interpretează si rolul unui brazilian, cunoscuta fiindu-mi slăbiciunea pentru aceasta nație, imaginați-va impactul pe care la avut Joaquim (pentru mine) Javier (in buletin)Bardem in acest film asupra mea.

Alt efect pozitiv in film a fost Italia, au reușit americani din nou sa surprindă Italia cum nu se poate mai frumos, bine in general americanii când fac un film într-o țară europeana (mai putin Romania) surprind doar lucrurile frumoase pe care in realitate le găsești mai greu. Si mai greu dacă ești roman :))

Mi-a plăcut ca in film nu s-a pus atât de mult accent pe rugăciuni! In carte se ruga foarte mult!Iar uneori era chiar plictisitor, mai ales pentru ignoranții ca mine ca habar nu au de practicile yoghine!

Ca orice film are si parți bune si părți rele si fani si critici..nu poate fi pe placul tuturor, iar asta zic eu ca e un lucru bun :)





2 comentarii: