20 nov. 2010

23 years old: "I wanna go back to my mom's house!"

3Years old: My mom is the best! 7 years old: "Mom, I love you!" 10 years old: "Mom, whatever!" 16 years old: "OMG, my mom is so annoying!" 18years old: "I wanna leave this house!" 23 years old: "I wanna go back to my mom's house!" 50 years old: "I don't wanna lose my mom!" 70 years...old: "I would give anything for my ......mom to still be here with me!"

Cine nu are mama ca a mea.. sa isi cumpere :)
Nu am multe de zis.. doar ca.. sunt fericita sa am familia pe care o am.. sunt mandra ca sunt ai mei.. si cu cat aflu mai multe detalii despre ceea ce altii nu au avut, imi dau seama ca sunt cu adevarat norocoasa. Am o familie mare, cu oameni mari. Imi pare rau ca nu toti au parte de asa ceva. E pacat sa cunosti oameni cu adevarat speciali care nu s-au putut bucura de afectiunea si aprecierea pe care o meritau. Dar pentru cei apropiati mie, familia mea e si a lor. ;)

So..mama here we coooomeee ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu