30 nov. 2010

Post serios !

Pe dracu' serios :)) am încercat eu sa fiu profunda alea alea, dar m-au scos azi fetele de pe prăpastia depresiei, asa ca 'thank u girls' si ce trebuia sa fie un post plin de ințelepciuni 'not' a devenit un post neserios.
Cum stăteam noi asa cu ochii beliți in calculatoare si butonând haotic facebook-ul scoate Andreea mea o perla cat casa, am ras juma' de ora, cred ca toată lumea ii știe pe frații telecomanda,care au rupt rating-urile in ultimile săptămâni prin ce? pai 'nu stiu' , exact prin asta ! Arătând încă o data cât de simplu e sa faci un om sa rada cu gura pana la urechii spunând aproape nimic...(dar doar o data, nu in 5 emisiuni consecutive ;) Ne-am jucat noi cu cuvintele si am cam înlocuit cuvântul 'fetele' din replica 'lăsați toate fetele sa apeleze la mine' cu ce ne-a venit in minte..eh si care credeți ca a fost primul ? Si probabil cel mai utilizat cuvânt din Romania după Cola si Ok?  Si ce a iesit : 'caut si eu o p*** si nu găsesc' =)) Pentru a întreține relații serioase desigur =))

Un comentariu: