25 nov. 2010

Drop Dead Diva

In toamna asta când am rămas fără ocupație si prieten(lol), am descoperit acest serial, are doar 2 sezoane a câte 13 episoade. Cred ca le-am văzut in câteva zile, episod după episod, ca o drogata ! Nu ma pricep eu prea mult la filme sau seriale, dar asta e unul dintre preferatele mele. Ar fi o versiunea lui Ally McBeal updatata, in bine as zice eu, pentru ca personajul principal nu are atât de multe psihoze si nici nu poarte măsura 0 , cum bine se poate vedea in imagine. Si chiar si fara sa poarte măsura 0 , este unul dintre cele mai încrezătoare si amuzante personaje pe care le-am urmărit vreodată, iti da pofta de viata. O pofta de viata care lipsește multor femei (da știu, am un blog feminist, mereu este vorba despre femei, asta pentru ca bărbații sunt prea simplii :) . Iar lipsa asta a poftei de viata, vine de multe ori din cauza greutății, bate-o vina!!! Dar înainte sa dezvolt ideea cu greutatea , o sa revin la personajul principal, Jane, o avocata de succes care moare, iar in trupul ei ajunge o fotomodela Debbie. Pe scurt Jane e inteligenta, Debbie e frumoasa, partea interesanta e ca Jane dispare, însă Debbie ii păstrează inteligenta... si corpul! Spre nefericirea ei ! Iar de aici începe combinația care pe mine ma fascinat foarte tare, in primele episoade încearcă ea sa slăbească, însă isi da seama ca ii place mai mult sa mănânce, decât sa se înfometeze, dar asta nu înseamnă ca nu se simte in continuare o femeie frumoasa sau ca nu are grija de fardurile pe care le folosește sau de hainele pe care le îmbracă.

Sa revenim la problema asta a greutății...am vorbit eu într-un post despre Mama Natura si alegerile ei pentru fiecare dintre noi, in mare parte nefericite ! Doar ca in cea mai mare parte depinde si de noi, daca vrem sa ne folosim de minunatele daruri cu zâmbetul pe buze, sau preferam sa ne băgăm într-un sac, negru eventual si sa ne mai punem si o punga in cap. Obezitatea e o problema sunt de acord, in marea majoritate a cazurilor din cauza porcăriilor pe care le mâncăm in cantități industriale e foarte ușor sa-l arați cu degetul pe ala care se îndoapă cu un ExtraMega Meniu de la vreun fast-food si sa zici "pai d'asta e gras, de ce mănâncă atât?" Normal ca d'asta e gras, duh, știe si el de ce e gras, ca e plina lumea de oglinzi, la fel cum e lumea plina si de reviste cu fotomodele, care mai de care mai slabe si mai aproape de perfecțiunea dorita in zilele noastre si ce spunem noi când vedem astfel de reviste ? "Ca se poate, se poate sa fi slab si fără celulita". Doar ca nu se poate! Asta e problema! Ca nu e posibil pentru fiecare dintre noi! Pentru ca suntem diferiți si avem nevoi diferite si pentru ca uni mâncăm mai mult , alți mai putin, pentru ca uni se îngrășa imediat ce au pus gura pe un croissant si sunt alții slabi de când se știu. Uni dintre noi avem o voință de fier si alergam si facem sport, mult sport, altii dintre noi cautam sa nu urcam nici măcar o scara si ne folosim de toate lifturile si de toate scările rulante pe care le găsim in drum. Suntem diferiți .(punct)

Problema nu e ca suntem slabi sau grași, problema e mentalitatea oamenilor.Mai întâi a ta, cum te simți tu in interior si cum ii lași pe ceilalți sa te facă sa te simți cu părerile lor care mai de care mai împărțite si răutăcioase. Caci dacă e ceva ușor in lumea asta e sa fi răutăcios si cine stie asta mai bine decat o vrăjitoare ca mine :)

Ce facem cu celulita? Eu zic sa ne băgăm p** -n ea de celulita !!! Mi s-a acrit atât de propria mea celulita cât si de celulita tuturor vedetelor cât si despre cele un milion de creme anticelulitice apărute in lumea-întreaga !!! Oamenii fără celulita sunt mai inteligenți? Mai fericiți? S-au făcut studii pe tema asta? Au mai puține probleme ? Găsesc dragostea mai ușor? Au aflat misterele Universului? Nu cred, care e treaba??? Nu ne mai primesc in costume de baie la mare , dacă avem celulita? S-a dat vreo lege împotriva ei? Se dau amenzi? Nu mai au femeile orgasm din cauza celulite sau nu mai au bărbății erecție din cauza celulitei femeilor???Nu se mai înmulțesc oamenii pe planeta? Celulita asta e mai mediatizata ca SIDA!!!Cred ca dacă subiectul SIDA ar fi mediatizat măcar 50% din cât este mediatizata celulita, ar fi mai putini oamenii bolnavi pe planeta asta de SIDA . Celulita e o imperfecțiune a pielii, treci peste!!!Nu e retard mintal si nici nu-ti diminuează șansele la o viata fericita, pentru ca nu e o boala!!! Nimic nu e perfect pe lumea asta, doar nu credeai ca pielea ta a scăpat de acest blestem!

Când eram eu mai micuță prin clasa a 6a sau a 7a, am avut o tema la limba romana despre modelul nostru in viata, eu am scris despre Teo Trandafir, de ce? Pentru ca e inteligenta si amuzanta ! Teo este singura vedeta teve din Romania care mie imi place, mi-a plăcut dintotdeauna si aparent kilogramele in plus nu afectează inteligența unui om. Ceea ce ii afectează pe oameni este superficialitatea !!! Oamenilor le plac mai mult ambalajele frumos colorate fără conținut, decât un conținut frumos fără un ambalaj siliconat si injectat !

Revenind la serial si la un proverb arabesc "frumusețea vine din interior", cam asta arata si filmul! Iar o personalitate puternica face mai mult decât o mărime 0 !

Un comentariu:

  1. Bine spus.. si eu chiar pot confirma ca femeile slabe (cred ca acum am 47kg cu indulgenta) nu scapa de celulita.. si faptul ca ma bate vantul cand ies pe strada nu ma face sa ma simt mai bine in pielea mea.. De fapt.. ma gandesc chiar sa iau vitamine.. si nu glumesc :)
    ah.. si sa mai adaug ceva..pentru cele care le compatimesc pe femeile cu forme bine conturate pt ca nu isi gasesc haine pe masura.. nu o mai faceti. Este la fel de greu sa imi gasesc haine xs.. fara sa le cumpar de la copii.. so.. don`t worry.. be happy.. si las-o draq de greutate..

    RăspundețiȘtergere